Материалы за Январь 2024 года » №21 ЖОББМ
Zhambyl region
Меркі ауданы білім бөлімінің
"№21 жалпы орта білім беретін мектебі"
Education Department of Kordai district
Reception room :
+7(72632) 2-51-28
bookkeeping:
+7(72632) 2-51-28
Version for
visually impaired
» Материалы за Январь 2024 года
"ББЖМ-ға дайындық барысында білім алушылардың оқу сауаттылығын арттыру үшін пайдаланылатын тиімді әдіс-тәсілдер" тақырыбында семинар
30
January
2024
"ББЖМ-ға дайындық барысында білім алушылардың оқу сауаттылығын
№21 жалпы орта білім беретін мектебінде 30 қаңтар А.Е.Ботабекованың ұйымдастыруымен "ББЖМ-ға дайындық барысында білім алушылардың оқу сауаттылығын арттыру үшін пайдаланылатын тиімді әдіс-тәсілдер" тақырыбында семинар өткізілді. Мақсаты: Білім алушылардың оқу сауаттылық деңгейін түрлі әдістер арқылы көтеру. Білім мен дағдыларды меңгерту.
UNT – ге білім алушыларды психологиялық тұрғыда дайындау
29
January
2024
UNT – ге білім алушыларды психологиялық тұрғыда дайындау
UNT – ге білім алушыларды психологиялық тұрғыда дайындау мақсатында  жүргізілген түзету-дамыту жұмысы Мерзімі:  29 қаңтар 2024жыл Қатысқандар:  11 «а, ә» сынып Мақсаты:  білім алушылардың психологиялық ахуалын жақсарту, көңіл – күйлерін бақылау Түрі:  тренингтік жаттығулар Тренинг жоспары: Адамның конструктивті суреті Табысты болудың 11 қадамы «Жағымсыз эмоциялық күйді шығару» арт-терапия «Мен» техникасы «Ойды жинақтау» жаттығуы «Менің өмірім» кокология Ең жақын адамды түстерге теңе:
4-9 сынып білім алушыларымен  тұлғалық ерекшеліктерін дамыту мақсатында арт терапиялық жаттығулар жүргізілгендігі туралы
29
January
2024
4-9 сынып білім алушыларымен тұлғалық ерекшеліктерін дамыту
4-9 сынып білім алушыларымен  тұлғалық ерекшеліктерін дамыту мақсатында арт терапиялық жаттығулар жүргізілгендігі туралы  анықтама    Мерзімі: 29.01.2024 жыл    Мақсаты: білім алушылардың ББЖМ алдындағы қорқыныш, үрей сезімінен арылту, тұлғалық ерекшелігінің дамыту.    Жауапты: мектеп психологы Назаркулова А.С.    Қатысқан сыныптар: 4 «а, ә», 9 «а, ә»     Қолданылған әдістер: арт – терапиялық жаттығулар     Барысы: Арт – терапиялық жаттығу түрлері баланың ұсақ моторикасын дамытып, есте сақтауын
Дөңгелек үстел
26
January
2024
Дөңгелек үстел
№21 жалпы орта білім беретін мектебінде білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингіне дайындық жүргізуге арналған «Нәтижеге бағытталған әдістемелік көмек»  айлығының іс-шаралар жоспарына сәйкес қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдері М. Сатыбалды, А. Абдрахманованың ұйымдастыруымен «ББЖМ-ге дайындауда білім алушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамыту жолдары»  тақырыбында дөңгелек үстел өтті. Дөңгелек үстелге қазақ тілі мен әдебиеті пән бірлестігінің ұстаздары қатысты. Дөңгелек
"Нәтижеге бағытталған әдістемелік көмек" айлығы
25
January
2024
"Нәтижеге бағытталған әдістемелік көмек" айлығы
"№21 жалпы орта білім беретін мектебінде" Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингіне дайындық жүргізуге арналған 15.01-09.02 аралығында өтетін "Нәтижеге бағытталған әдістемелік көмек" айлығының іс-шаралар жоспарына сәйкес физика пәні мұғалімі Сүйінбек Ж.А. "Использование цифровых образовательных ресурсов при подготовке к МОДО" тақырыбында әріптестермен тәжірбиесімен бөлісті.
Подготовка к МОДО 4 классов
25
January
2024
Подготовка к МОДО 4 классов
С 15 января по 9 февраля районным отделом образования проводится месячник по подготовке к МОДО. Учитель начальных классов Кудинова И.Л. в 4 «Б» классе провела урок по русскому языку на тему: «Глагол как часть речи. Роль глаголов в речи». На одном из этапов урока, детям были предложены  задания по читательской грамотности.  Такая работа  формирует умения: понимать текст, анализировать, видеть проблему и находить способы для поиска ее решения, учит детей мыслить, рассуждать,  сравнивать,
Подготовка к МОДО 4 классов
25
January
2024
Подготовка к МОДО 4 классов
С 15 января по 9 февраля районным отделом образования проводится месячник по подготовке к МОДО. Учитель начальных классов Кудинова И.Л. в 4 «Б» классе провела урок по русскому языку на тему: «Глагол как часть речи. Роль глаголов в речи». На одном из этапов урока, детям были предложены  задания по читательской грамотности.  Такая работа  формирует умения: понимать текст, анализировать, видеть проблему и находить способы для поиска ее решения, учит детей мыслить, рассуждать,  сравнивать,