Профориентациялық көмек - №21 ЖОББМ https://21.merki.edu.kz/ ru Профориентациялық көмек - №21 ЖОББМ DataLife Engine "Мен мамандық әлеміндемін" https://21.merki.edu.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/395-men-mamandy-lemndemn.html https://21.merki.edu.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/395-men-mamandy-lemndemn.html Мерзімі: 17 наурыз 2022жыл
Мақсаты: Оқушыларға мамандық таңдау, олардың негізгі түрлері, классификациялық белгілері, мамандықтар тобы, таңдау әдістері туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, мамандықтарға деген ынта- ықыласын арттыру. Кәсіптік бағдар беру.Өзін өзі тану аумағын кеңейту, мамандық әлемінен ақпараттар беру.
Әдіс-тәсілдері:«Ми шабуылы»,психологиялық жаттығулар, ойындар, тренингтер
Қатысушылар: 9-11 сынып оқушылары
Бағдарламада:
1-ші кезең «Жаттығамыз»
а/ Жаттығу «Мамандықты тап» /11с оқушыларымен/
ә/ Ойды аяқта: «Егер мен ..... болмасам, .....» /кездесу қонақтарымен/
б/ Шағын дәріс:«Мамандық әлеміне саяхат»
2-ші кезең. «Танымдық»
Жаттығу: «Әріпті мамандық»
Жаттығу: «Ең,ең....»
3-ші кезең «Шығармашылық»
Жаттығу «Егіздер»(шығармашылық байқау)
4-ші кезең. «Мамандық –өмір таңдауы»
Жаттығу: «Таңда, ойыңды дәлелде» .
Жаттығу: «Бұл кім?» кәсібибағдар ойыны
Рефлексия.




]]>
Мерзімі: 17 наурыз 2022жыл
Мақсаты: Оқушыларға мамандық таңдау, олардың негізгі түрлері, классификациялық белгілері, мамандықтар тобы, таңдау әдістері туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, мамандықтарға деген ынта- ықыласын арттыру. Кәсіптік бағдар беру.Өзін өзі тану аумағын кеңейту, мамандық әлемінен ақпараттар беру.
Әдіс-тәсілдері:«Ми шабуылы»,психологиялық жаттығулар, ойындар, тренингтер
Қатысушылар: 9-11 сынып оқушылары
Бағдарламада:
1-ші кезең «Жаттығамыз»
а/ Жаттығу «Мамандықты тап» /11с оқушыларымен/
ә/ Ойды аяқта: «Егер мен ..... болмасам, .....» /кездесу қонақтарымен/
б/ Шағын дәріс:«Мамандық әлеміне саяхат»
2-ші кезең. «Танымдық»
Жаттығу: «Әріпті мамандық»
Жаттығу: «Ең,ең....»
3-ші кезең «Шығармашылық»
Жаттығу «Егіздер»(шығармашылық байқау)
4-ші кезең. «Мамандық –өмір таңдауы»
Жаттығу: «Таңда, ойыңды дәлелде» .
Жаттығу: «Бұл кім?» кәсібибағдар ойыны
Рефлексия.




]]>
admin Thu, 17 Mar 2022 15:54:32 +0600
Мамандық таңдаудың негізгі мотивтерін анықтау https://21.merki.edu.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/394-mamandy-tadaudy-negzg-motvtern-anytau.html https://21.merki.edu.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/394-mamandy-tadaudy-negzg-motvtern-anytau.html («Қызығулар картасының» модификациясы)
анықтамасы
Мерзімі: 15 ақпан 2022ж
Мақсаты: мектеп оқушыларының іс-әрекетінің әр түрлеріндегі басыңқы қызығушылығын анықтау
Қатысқандар: 40 оқушы
Жауапты: мектеп психологы: Назаркулова А.С.
Нұсқау: «Бұл сұрақтар сіздің әр түрлі іс-әрекетіңіздегі қатынас бағдарын қызықтырады. Сізге сұрақтамада айтылғандар туралы ұнай ма? Егер ұнаса жауап парағының сұрақтар нөмері жанына «+» қойыңыз, ұнамаса «-». Күмән болса «?» қойыңыз».
Бұл емтихан немесе қорытынды жұмыс емес, сондықтан бұл жерде қате жауап болуы мүмкін емес, тек күтпеген жауап болуы мүмкін. Сұрақтарға неғұрлым шынайы жауап берсеңіз нәтижесі соғұрлым нақты болады. Бір-біріңізбен ақылдаспаңыз және ойлануға көп уақыт жұмсамаңыз.
Барысы: оқушыларға жауап парақтары тарытылып, сұрақтар оқылды. Сұрақтама 50 сұрақтан құралған.
Нәтижесінде: оқушылар сұрақтама жұмыстарын аяқтаған соң, олар әрбір 10 қатардағы «+» белгілерін есептеп шықты. Оқушылардың жауап сандарын қосқанда әр баланың қай кәсіби іс-әрекет бағытына баратындығы анықталынды, кей оқушылардың бағыттары 2 кәсіби бағытта да көрінді. Оқушылардың кәсіби іс-әрекеті төмендегідей 10 қатар бағыттар арқылы анықталынды:
1-физика және математика- 1-1-1
2-химия және математика – 1-1-1-1-1-1
3-радиотехника және электроника -1-1-1
4-механика және құрылыс- 1-1-1
5-география және құрылыс – 1-1-1-1
6-әдебиет және өнер –1-1-1-1-1
7-тарих және саясат – 1
8-педагогика және саясат- 1-1-1
9-кәсіпкерлік және үй шаруашылығы-1-1-1-1
10-әскери іс және спорт – 1-1-1-1-1-1-1-1-1
Қорытынды: Әрбір қатардың қайсысында көп ұпай болса, соншалықты қызмет түріне жоғары қызығушылықтың бар екендігі байқалады. Жоғары ұпай -5- қызмет түріне немесе пәнге анық қызығушылықты білдіреді. Қанша ұпай аз болса, сонша қызығушылығы төмен. Егер ұпай 2 ұпай аспаса бұл пәнге деген қызығушылық әлі қалыптаспағанын білдіреді. Жоғары ұпай тек біреуінде ғана емес, 3 немесе 4 кездеседі, бұл жасөспірімдердің кәсіби қызығуларының аймағын көрсетеді. Оқушылармен жүргізілген әдістеме нәтижесінде анықталған кәсіби бағдарлары өздері таңдаған пәндерімен қызығушылығына сай келді



]]>
(«Қызығулар картасының» модификациясы)
анықтамасы
Мерзімі: 15 ақпан 2022ж
Мақсаты: мектеп оқушыларының іс-әрекетінің әр түрлеріндегі басыңқы қызығушылығын анықтау
Қатысқандар: 40 оқушы
Жауапты: мектеп психологы: Назаркулова А.С.
Нұсқау: «Бұл сұрақтар сіздің әр түрлі іс-әрекетіңіздегі қатынас бағдарын қызықтырады. Сізге сұрақтамада айтылғандар туралы ұнай ма? Егер ұнаса жауап парағының сұрақтар нөмері жанына «+» қойыңыз, ұнамаса «-». Күмән болса «?» қойыңыз».
Бұл емтихан немесе қорытынды жұмыс емес, сондықтан бұл жерде қате жауап болуы мүмкін емес, тек күтпеген жауап болуы мүмкін. Сұрақтарға неғұрлым шынайы жауап берсеңіз нәтижесі соғұрлым нақты болады. Бір-біріңізбен ақылдаспаңыз және ойлануға көп уақыт жұмсамаңыз.
Барысы: оқушыларға жауап парақтары тарытылып, сұрақтар оқылды. Сұрақтама 50 сұрақтан құралған.
Нәтижесінде: оқушылар сұрақтама жұмыстарын аяқтаған соң, олар әрбір 10 қатардағы «+» белгілерін есептеп шықты. Оқушылардың жауап сандарын қосқанда әр баланың қай кәсіби іс-әрекет бағытына баратындығы анықталынды, кей оқушылардың бағыттары 2 кәсіби бағытта да көрінді. Оқушылардың кәсіби іс-әрекеті төмендегідей 10 қатар бағыттар арқылы анықталынды:
1-физика және математика- 1-1-1
2-химия және математика – 1-1-1-1-1-1
3-радиотехника және электроника -1-1-1
4-механика және құрылыс- 1-1-1
5-география және құрылыс – 1-1-1-1
6-әдебиет және өнер –1-1-1-1-1
7-тарих және саясат – 1
8-педагогика және саясат- 1-1-1
9-кәсіпкерлік және үй шаруашылығы-1-1-1-1
10-әскери іс және спорт – 1-1-1-1-1-1-1-1-1
Қорытынды: Әрбір қатардың қайсысында көп ұпай болса, соншалықты қызмет түріне жоғары қызығушылықтың бар екендігі байқалады. Жоғары ұпай -5- қызмет түріне немесе пәнге анық қызығушылықты білдіреді. Қанша ұпай аз болса, сонша қызығушылығы төмен. Егер ұпай 2 ұпай аспаса бұл пәнге деген қызығушылық әлі қалыптаспағанын білдіреді. Жоғары ұпай тек біреуінде ғана емес, 3 немесе 4 кездеседі, бұл жасөспірімдердің кәсіби қызығуларының аймағын көрсетеді. Оқушылармен жүргізілген әдістеме нәтижесінде анықталған кәсіби бағдарлары өздері таңдаған пәндерімен қызығушылығына сай келді



]]>
admin Tue, 15 Feb 2022 15:07:35 +0600
Кәсіби бағдар беру https://21.merki.edu.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/326-ksbi-badar-beru.html https://21.merki.edu.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/326-ksbi-badar-beru.html
В целях важности определения профессиональных склонностей обучающихся и воспитание понимания значения правильного выбора будущей профессии в 9 Б классе был проведен классный час на тему : " Выбор будущей профессии". В ходе мероприятия обучающимся была оказана профориентационная поддержка в процессе выбора профиля обучения и сферы будущей профессиональной деятельности.
Выбор профессии часто определяет в дальнейшем весь жизненный путь человека , поэтому очень важно не ошибиться при выборе дела по душе.]]>

В целях важности определения профессиональных склонностей обучающихся и воспитание понимания значения правильного выбора будущей профессии в 9 Б классе был проведен классный час на тему : " Выбор будущей профессии". В ходе мероприятия обучающимся была оказана профориентационная поддержка в процессе выбора профиля обучения и сферы будущей профессиональной деятельности.
Выбор профессии часто определяет в дальнейшем весь жизненный путь человека , поэтому очень важно не ошибиться при выборе дела по душе.]]>
admin Mon, 07 Feb 2022 10:06:41 +0600
ЖОО виртуалды саяхат https://21.merki.edu.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/279-https-youtube-fu1mnd3y76s.html https://21.merki.edu.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/279-https-youtube-fu1mnd3y76s.html https://youtu.be/Fu1MND3y76s
әр оқушы видеоларды көру арқылы өз ойлары қалыптасып, әр оқу орнына дееген көзқарастарын білдірді.






]]>
https://youtu.be/Fu1MND3y76s
әр оқушы видеоларды көру арқылы өз ойлары қалыптасып, әр оқу орнына дееген көзқарастарын білдірді.






]]>
admin Thu, 09 Dec 2021 15:29:26 +0600
"Мамандық өмір таңдауы" https://21.merki.edu.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/278-mamandy-mr-tadauy.html https://21.merki.edu.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/278-mamandy-mr-tadauy.html 10-

11 сынып оқушыларымен "Мамандық өмір таңдауы" тақырыбында семинар тренинг өткізілді. 

Мақсаты: Оқушыларға мамандық таңдауда олардың негізгі түрлері, классификасиясы белгілері, мамандық тобы, таңдау әдістері туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, мамандықтарға деген ынта – ықыласын, қызығушылықтарын арттыру.
Міндеттері:
- кәсіптік мамандық таңдаудың негізгі типтері мен факторлары туалы түсінік беру,
- кәсіптік мамандықтарға деген ынта – ықыласын, қызығушылықтарын анықтау
- кәсіптік бағдар беру. 
Қатысқандар: 10-11 сынып оқушылары
Жауапты: мектеп психологы Назаркулова А.С.
Жоспар: 
  • Кіріспе 
  • Сұрақ – жауап
  • Ситуациялық сұрақтар
  • «Жаңа мамандықтар» жаттығуы 
  • «Қол- мидың жалғасы» әдістемесі
  • Қорытынды 
      Барысы: 
 Кіріспе: Мамандық– қызметкердің кәсіп шегіндегі қызметінің нақты саласы. Ол лауазымнан өзгеше түрде белгілі бір білімді және арнаулы түрде оқып-үйрену немесе жұмыс тәжірибесін жинақтау барысында алған еңбек машықтарын талап ететін еңбек қызметінің тегін сипаттайды. Лауазымдық міндеттердің шеңберін айқындайды. Мамандық қызметкер еңбегінің бүкіл шеңберін қамтығанда ол кәсіп ұғымына сай келеді. Мамандық - адамнан арнаулы білім, еңбек дағдылары мен іскерлікті талап ететін еңбек іс-әрекетінің түрі.
                   «Ең қиын мамандық - адам боп қалу» Хосе Хулиан Марти
Сұрақтар:
1.  Неліктен мен бұл мамандықты таңдадым?
2. Бұл мамандықты таңдауыма не түрткі болды?
3. Таңдаған мамандығың жайлы не білесің?
4. Қоғамға қажетті мамандықпа?
5. Өзіңді қандай маман иесі боламын деп елестетесің?
Ситуациялық сұрақтар:
  1. Дәрігер: Ауырған адам сізге келіп, қойған диагнозбен келіспейтінін айтты? Сіз не шештіңіз?
  2. Мұғалім: ата ана сабаққа қатысып отыр, үй тапсырмасын сұрадыңыз, ешбір оқушы дайын емес, не істер едіңіз?
  3. Әнші: саханада ән салып тұрсыз, көрермен ұйықтап отыр, бұл сізге ұнамады? Сіз не істейсіз?
  4. Журналист: жазған мақалаңыз кейбір жандарға ұнамай, сізге ескерту жасады, қорқытты. Не істер едіңіз?
Оқушылар ситуациялық сұрақтарға өз ойларымен, әр маман иесінің орнына өздерін қоя отырып жауап берді. 
Қорытынды: «Әрбір адам қандай да бір іс үшін туады. Жер басып жүрген әрбір адамның өз міндеті бар»-деген екен Толстой, олай болса, әрқайысың да таңдаған мамандықтарыңның алтын қолды иесі болып, мамандықтарыңыз – өнерге, өнерлеріңіз – өмірге айналып, үлкен өмірде сіздерді тек БАҚЫТ қана күтсін деген тілекпен бүгінгі  кездесу кешімізді осымен аяқтаймыз]]>
10-

11 сынып оқушыларымен "Мамандық өмір таңдауы" тақырыбында семинар тренинг өткізілді. 

Мақсаты: Оқушыларға мамандық таңдауда олардың негізгі түрлері, классификасиясы белгілері, мамандық тобы, таңдау әдістері туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, мамандықтарға деген ынта – ықыласын, қызығушылықтарын арттыру.
Міндеттері:
- кәсіптік мамандық таңдаудың негізгі типтері мен факторлары туалы түсінік беру,
- кәсіптік мамандықтарға деген ынта – ықыласын, қызығушылықтарын анықтау
- кәсіптік бағдар беру. 
Қатысқандар: 10-11 сынып оқушылары
Жауапты: мектеп психологы Назаркулова А.С.
Жоспар: 
  • Кіріспе 
  • Сұрақ – жауап
  • Ситуациялық сұрақтар
  • «Жаңа мамандықтар» жаттығуы 
  • «Қол- мидың жалғасы» әдістемесі
  • Қорытынды 
      Барысы: 
 Кіріспе: Мамандық– қызметкердің кәсіп шегіндегі қызметінің нақты саласы. Ол лауазымнан өзгеше түрде белгілі бір білімді және арнаулы түрде оқып-үйрену немесе жұмыс тәжірибесін жинақтау барысында алған еңбек машықтарын талап ететін еңбек қызметінің тегін сипаттайды. Лауазымдық міндеттердің шеңберін айқындайды. Мамандық қызметкер еңбегінің бүкіл шеңберін қамтығанда ол кәсіп ұғымына сай келеді. Мамандық - адамнан арнаулы білім, еңбек дағдылары мен іскерлікті талап ететін еңбек іс-әрекетінің түрі.
                   «Ең қиын мамандық - адам боп қалу» Хосе Хулиан Марти
Сұрақтар:
1.  Неліктен мен бұл мамандықты таңдадым?
2. Бұл мамандықты таңдауыма не түрткі болды?
3. Таңдаған мамандығың жайлы не білесің?
4. Қоғамға қажетті мамандықпа?
5. Өзіңді қандай маман иесі боламын деп елестетесің?
Ситуациялық сұрақтар:
  1. Дәрігер: Ауырған адам сізге келіп, қойған диагнозбен келіспейтінін айтты? Сіз не шештіңіз?
  2. Мұғалім: ата ана сабаққа қатысып отыр, үй тапсырмасын сұрадыңыз, ешбір оқушы дайын емес, не істер едіңіз?
  3. Әнші: саханада ән салып тұрсыз, көрермен ұйықтап отыр, бұл сізге ұнамады? Сіз не істейсіз?
  4. Журналист: жазған мақалаңыз кейбір жандарға ұнамай, сізге ескерту жасады, қорқытты. Не істер едіңіз?
Оқушылар ситуациялық сұрақтарға өз ойларымен, әр маман иесінің орнына өздерін қоя отырып жауап берді. 
Қорытынды: «Әрбір адам қандай да бір іс үшін туады. Жер басып жүрген әрбір адамның өз міндеті бар»-деген екен Толстой, олай болса, әрқайысың да таңдаған мамандықтарыңның алтын қолды иесі болып, мамандықтарыңыз – өнерге, өнерлеріңіз – өмірге айналып, үлкен өмірде сіздерді тек БАҚЫТ қана күтсін деген тілекпен бүгінгі  кездесу кешімізді осымен аяқтаймыз]]>
admin Fri, 19 Nov 2021 15:11:53 +0600
Мамандық және темперамент https://21.merki.edu.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/273-mamandy-zhne-temperament.html https://21.merki.edu.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/273-mamandy-zhne-temperament.html
11 "а" сынып оқушыларымен "Мамандық және темперамент" тақырыбында әдістеме өткізілді.
Күнделікті өмірдің қуанышы мен қайғысында сангвиник,
Ал,өмірдің маңызды жаңалықтарында – меланхолик,
Біздің қызығушылығымызды тереңдететін мүмкіндікте – холерик,
және тілектеріміздің орындалуында флегматик болу керек.
В.Вундт
Темперамент – биологиялық сапа, ол уақыт өте келе емес, дүниеге келген кезден бастап қылыптасады. Темперамент біздің реакциямыздың күшін және тұрақтылығын анықтап, жылдамдығын қамтамасыз етеді. Ол ойлауда, біздің сөзімізде, қарым- қатынас манерасында көрінеді.
Нәтижесінде: сауалнамаға 20 оқушы қатысып, оқушылардың темперамент типтері мен темперамент типіне қарай мамандыққа бейім екендігі анықталды.
Оқушылармен жүргізілген сауалнама негізінде оқушылардың белгілі бір сұрақтарға жауап беруіне байланысты оқушылардың интроверт, амбиверт немесе экстроверт яғни қаншалықты ашықтық деңгейде екендігі анықталынды. Белгілі бір сұрақтар негізінде оқушылардың тұрақтылық деңгейі анықталды. Оқушылардың әр бағыт бойынша жинаған ұпайлары бойынша тұжырымдамалармен таныстырылды.
Оқушылардың ашықтық, тұрақтылық шкалалар бойынша жинаған ұпай сандары қосылып, Көлденең (горизонтальды) өске «Экстраверсия» шкаласының бал қосындысы, ал тік (вертикальды) оске тұрақтылық «Стабильность» шкаласының бал қосындысы жазылды.
4 темперамент типтері мен мамандықтары анықталды:
Меланхолик – 2, мелонхолик темпераментінің мамандықтары: педагог, суретші, тігінші- модельер, бояушы, сазгер, жазушы, мал дәрігері, геолог, агроном, зоотехник, есепші, радиомеханик т.б. мамандықтар.
Холерик – 5, холерик темпераментінің мамандықтары: әртіс, дипломат, журналист, кәсіпкер, хирург, ұшқыш, диспечер, жүргізуші, тренер, менеджер, құрылысшы, режиссер, аспазшы, геолог, электрик т.б. мамандықтар жарасады
Флегматик – 4, флегматик темпераментінің мамандықтары: зерттеуші, ғалымның мамандық сапалары. Олар механик, электрик, инженер, агроном, жүргізуші, ғылыми- ботаник, астроном, физик, математик т.б.
Сангвиник – 7, сангвиник темпераментінің мамандықтары: менеджер, мұғалім, дәрігер, психолог, тәрбиеші, ұйымдастырушы, сатушы, инженер- технолог т.б. мамандықтарды иелене алады.
Холерик – сангвиник – 1
Флегматик – сангвиник – 1
Қорытынды: Әр адамда холериктен, сангвиниктен, флегматиктен және меланхоликтен типтері кездеседі, бастысы соны біліп, әрекет жасау қажет, жағдайға қарай іс- әрекеттің тиімді моделін таңдап, табиғи мінез-құлыққа бой алдырмай, оларды дамытып, ұштау керек. Темпераменттердің ерекшеліктерін мамандық таңдағанда ескерген жөн.]]>

11 "а" сынып оқушыларымен "Мамандық және темперамент" тақырыбында әдістеме өткізілді.
Күнделікті өмірдің қуанышы мен қайғысында сангвиник,
Ал,өмірдің маңызды жаңалықтарында – меланхолик,
Біздің қызығушылығымызды тереңдететін мүмкіндікте – холерик,
және тілектеріміздің орындалуында флегматик болу керек.
В.Вундт
Темперамент – биологиялық сапа, ол уақыт өте келе емес, дүниеге келген кезден бастап қылыптасады. Темперамент біздің реакциямыздың күшін және тұрақтылығын анықтап, жылдамдығын қамтамасыз етеді. Ол ойлауда, біздің сөзімізде, қарым- қатынас манерасында көрінеді.
Нәтижесінде: сауалнамаға 20 оқушы қатысып, оқушылардың темперамент типтері мен темперамент типіне қарай мамандыққа бейім екендігі анықталды.
Оқушылармен жүргізілген сауалнама негізінде оқушылардың белгілі бір сұрақтарға жауап беруіне байланысты оқушылардың интроверт, амбиверт немесе экстроверт яғни қаншалықты ашықтық деңгейде екендігі анықталынды. Белгілі бір сұрақтар негізінде оқушылардың тұрақтылық деңгейі анықталды. Оқушылардың әр бағыт бойынша жинаған ұпайлары бойынша тұжырымдамалармен таныстырылды.
Оқушылардың ашықтық, тұрақтылық шкалалар бойынша жинаған ұпай сандары қосылып, Көлденең (горизонтальды) өске «Экстраверсия» шкаласының бал қосындысы, ал тік (вертикальды) оске тұрақтылық «Стабильность» шкаласының бал қосындысы жазылды.
4 темперамент типтері мен мамандықтары анықталды:
Меланхолик – 2, мелонхолик темпераментінің мамандықтары: педагог, суретші, тігінші- модельер, бояушы, сазгер, жазушы, мал дәрігері, геолог, агроном, зоотехник, есепші, радиомеханик т.б. мамандықтар.
Холерик – 5, холерик темпераментінің мамандықтары: әртіс, дипломат, журналист, кәсіпкер, хирург, ұшқыш, диспечер, жүргізуші, тренер, менеджер, құрылысшы, режиссер, аспазшы, геолог, электрик т.б. мамандықтар жарасады
Флегматик – 4, флегматик темпераментінің мамандықтары: зерттеуші, ғалымның мамандық сапалары. Олар механик, электрик, инженер, агроном, жүргізуші, ғылыми- ботаник, астроном, физик, математик т.б.
Сангвиник – 7, сангвиник темпераментінің мамандықтары: менеджер, мұғалім, дәрігер, психолог, тәрбиеші, ұйымдастырушы, сатушы, инженер- технолог т.б. мамандықтарды иелене алады.
Холерик – сангвиник – 1
Флегматик – сангвиник – 1
Қорытынды: Әр адамда холериктен, сангвиниктен, флегматиктен және меланхоликтен типтері кездеседі, бастысы соны біліп, әрекет жасау қажет, жағдайға қарай іс- әрекеттің тиімді моделін таңдап, табиғи мінез-құлыққа бой алдырмай, оларды дамытып, ұштау керек. Темпераменттердің ерекшеліктерін мамандық таңдағанда ескерген жөн.]]>
admin Fri, 08 Oct 2021 14:48:50 +0600
"Талант табиғаттан - талап өзіңнен" https://21.merki.edu.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/165-talant-tabiattan-talap-znen.html https://21.merki.edu.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/165-talant-tabiattan-talap-znen.html


]]>
admin Thu, 23 Sep 2021 19:00:24 +0600
"Менің таңдаған мамандығым" https://21.merki.edu.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/280-men-tadaan-mamandyym.html https://21.merki.edu.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/280-men-tadaan-mamandyym.html 11 «А» сынып оқушыларымен «Менің таңдаған мамандығым» тақырыбында жүргізілген сауалнамасының қорытындысы

Мерзімі: 7 қыркүйек 2021жыл

Мақсаты: мектеп түлектерінің мамандық туралы мәліметті дамыту және білімнің қай саласына қызығатынын анықтау. 

Жауапты: мектеп психологы Назаркулова А.С.
Қатысқандар: 11 «а» сынып – 20 оқушы
Барысы: оқушыларға 14 сұрақтан тұратын сауалнама ұсынылып, оқушылар нақты жауап берді. 
Нәтижесінде:

Сұрақтар мен жауаптар

Сандық көрсеткіш

Сапалық көрсеткіш

1

Сен мектеп бітіргеннен кейін немен айналысасын?



А)

жоғары оқу орындарында оқуымды жалғастырамын

16

80%

Б)

өндірістерге жұмыс істеуге барамын. (қандай?) 

2

20%

В)

жұмыс істеп жүріп оқимын  (қандай?)

2


2

ҰБТ – ге қатысасың ба?



А)

Қатысамын 

15

75%

Б)

Қатыспаймын 

5

25%

В)

Білмеймін 



3

Менің таңдаған мамандығым




Шет тілі маманы 

2



Педагог-психолог

1



Салық ісі

2



Аграном

1



кәсіпкер

1



Дәрігер

2



Бастауыш сынып мұғалімі 

1



Медицина

1



Аударма ісі

1



Статистика 

1



кондитер

1



Тергеуші 

1



ІТ маманы

1



Математика мұғалімі

1


4

Сен өзіңнің кәсіби шеберлігіңді қайда тексердің?



А)

Мектепте 

6

30%

Б)

Үйірмеде 

8

40%

В)

Сыныптан  тыс жұмыстарда 

6

30%

5

Таңдаған мамандығын туралы қайдан оқыдың?



А)

Көркем әдебиеттен 



Б)

Ғылыми көпшілік басылымдардан 

9

40%

В)

Арнайы басылымдардан 

11

60%

6

Таңдаған мамандығың бойынша кіммен сөйлестің?



А)

Мұғалімдермен 



Б)

Ата – анамен 

18

90%

В)

Туыстарыммен 



Г) 

Құрбы жолдастарыммен 

1

5%

Д) 

Осы мамандық иесімен 

1

5%

7

Сен мамандықты қашан таңдадың? Таңдаған мамандығыңды өзгерткен кезің болды ма?

6 сыныптан бастап, 11 сыныпта таңдадам, 10 сыныпта, 9 сыныпта, мамандығымды кішкентай кезімнен таңдадым деген жауаптар болды. 

8

Сен осы уақытқа дейін мамандық таңдамасаң оның себебі неде? 

Нақты шешім шығарып, оқушылар таңдап қойған.

9

Қазіргі таңдаған мамандығын тұрақты шешімің бе? Жоқ әлде ойланасың ба?

Барлығы дерлік осы мамандық иесінен айнымайтындығын  және нақты таңдап қойғандарын айтты. 

10

Мамандық таңдауда кімнің саған көбірек ықпалы болды?



А) 

Ата – анамның 

15

75%

Б) 

Мұғалімдердің 



В) 

Өндіріс жұмысшалары 



Г) 

Осы маман иесі 

5

25%

11

Мамандық таңдау кезінде неге сүйендің?



А) 

Қоғамға пайда әкелуді 

7

35%

Б) 

Бұл мамандықтың ерекшелігі бар 

2

10%

В) 

Айлық табысы жақсы 

4

20%

Г) 

Қызықты және мазмұнды жұмыс 

5

25%

Д) 

Жұмыс менің мүмкіншілігіме 

2

10%

12

Қай сабақта мұғалімдер мамандық тұралы жиі айтады?

Өзін – өзі тану пәнінің мұғалімі, орыс тілі пәнінің мұғалімі, сынып жетекшіміз,  мектеп психологы

13

Сен ұжымда қалай жұмыс істегенді ұнатасың?



А) 

Орындаушы 

6

30%

Б) 

Ұйымдастырушы 

14

70%

14

Білім мен біліктіліктің қай саласына қызығасын?



А) 

Табиғат 

4

20%

Б) 

Ғылым 

2

10%

В) 

Өнер 

3

15%

Г) 

Техника 

4

20%

Д) 

Адам 

7

35%

Қорытынды:      

Сауалнамаға 20 оқушы қатысты, сауалнама қорытындысы бойынша мектеп түлектері мамандықтарын таңдап, мамандыққа қажетті ақпараттармен танысып, бейіндік таңдау пәндерінде анықтап қойған. ҰБТ қатысатын 15 оқушы, қазіргі таңда білімдерін шыңдау мақсатында арнайы қосымша пәндерге қатысуда. Мамандық таңдауда қателеспеу керектігін және осы таңдаған мамандықтарын өзгертпейтіндіктерін сауалнама барысында нақты көрсетті. 


]]>
11 «А» сынып оқушыларымен «Менің таңдаған мамандығым» тақырыбында жүргізілген сауалнамасының қорытындысы

Мерзімі: 7 қыркүйек 2021жыл

Мақсаты: мектеп түлектерінің мамандық туралы мәліметті дамыту және білімнің қай саласына қызығатынын анықтау. 

Жауапты: мектеп психологы Назаркулова А.С.
Қатысқандар: 11 «а» сынып – 20 оқушы
Барысы: оқушыларға 14 сұрақтан тұратын сауалнама ұсынылып, оқушылар нақты жауап берді. 
Нәтижесінде:

Сұрақтар мен жауаптар

Сандық көрсеткіш

Сапалық көрсеткіш

1

Сен мектеп бітіргеннен кейін немен айналысасын?



А)

жоғары оқу орындарында оқуымды жалғастырамын

16

80%

Б)

өндірістерге жұмыс істеуге барамын. (қандай?) 

2

20%

В)

жұмыс істеп жүріп оқимын  (қандай?)

2


2

ҰБТ – ге қатысасың ба?



А)

Қатысамын 

15

75%

Б)

Қатыспаймын 

5

25%

В)

Білмеймін 



3

Менің таңдаған мамандығым




Шет тілі маманы 

2



Педагог-психолог

1



Салық ісі

2



Аграном

1



кәсіпкер

1



Дәрігер

2



Бастауыш сынып мұғалімі 

1



Медицина

1



Аударма ісі

1



Статистика 

1



кондитер

1



Тергеуші 

1



ІТ маманы

1



Математика мұғалімі

1


4

Сен өзіңнің кәсіби шеберлігіңді қайда тексердің?



А)

Мектепте 

6

30%

Б)

Үйірмеде 

8

40%

В)

Сыныптан  тыс жұмыстарда 

6

30%

5

Таңдаған мамандығын туралы қайдан оқыдың?



А)

Көркем әдебиеттен 



Б)

Ғылыми көпшілік басылымдардан 

9

40%

В)

Арнайы басылымдардан 

11

60%

6

Таңдаған мамандығың бойынша кіммен сөйлестің?



А)

Мұғалімдермен 



Б)

Ата – анамен 

18

90%

В)

Туыстарыммен 



Г) 

Құрбы жолдастарыммен 

1

5%

Д) 

Осы мамандық иесімен 

1

5%

7

Сен мамандықты қашан таңдадың? Таңдаған мамандығыңды өзгерткен кезің болды ма?

6 сыныптан бастап, 11 сыныпта таңдадам, 10 сыныпта, 9 сыныпта, мамандығымды кішкентай кезімнен таңдадым деген жауаптар болды. 

8

Сен осы уақытқа дейін мамандық таңдамасаң оның себебі неде? 

Нақты шешім шығарып, оқушылар таңдап қойған.

9

Қазіргі таңдаған мамандығын тұрақты шешімің бе? Жоқ әлде ойланасың ба?

Барлығы дерлік осы мамандық иесінен айнымайтындығын  және нақты таңдап қойғандарын айтты. 

10

Мамандық таңдауда кімнің саған көбірек ықпалы болды?



А) 

Ата – анамның 

15

75%

Б) 

Мұғалімдердің 



В) 

Өндіріс жұмысшалары 



Г) 

Осы маман иесі 

5

25%

11

Мамандық таңдау кезінде неге сүйендің?



А) 

Қоғамға пайда әкелуді 

7

35%

Б) 

Бұл мамандықтың ерекшелігі бар 

2

10%

В) 

Айлық табысы жақсы 

4

20%

Г) 

Қызықты және мазмұнды жұмыс 

5

25%

Д) 

Жұмыс менің мүмкіншілігіме 

2

10%

12

Қай сабақта мұғалімдер мамандық тұралы жиі айтады?

Өзін – өзі тану пәнінің мұғалімі, орыс тілі пәнінің мұғалімі, сынып жетекшіміз,  мектеп психологы

13

Сен ұжымда қалай жұмыс істегенді ұнатасың?



А) 

Орындаушы 

6

30%

Б) 

Ұйымдастырушы 

14

70%

14

Білім мен біліктіліктің қай саласына қызығасын?



А) 

Табиғат 

4

20%

Б) 

Ғылым 

2

10%

В) 

Өнер 

3

15%

Г) 

Техника 

4

20%

Д) 

Адам 

7

35%

Қорытынды:      

Сауалнамаға 20 оқушы қатысты, сауалнама қорытындысы бойынша мектеп түлектері мамандықтарын таңдап, мамандыққа қажетті ақпараттармен танысып, бейіндік таңдау пәндерінде анықтап қойған. ҰБТ қатысатын 15 оқушы, қазіргі таңда білімдерін шыңдау мақсатында арнайы қосымша пәндерге қатысуда. Мамандық таңдауда қателеспеу керектігін және осы таңдаған мамандықтарын өзгертпейтіндіктерін сауалнама барысында нақты көрсетті. 


]]>
admin Tue, 07 Sep 2021 12:18:27 +0600