16
April
2024
4 сынып оқушыларының орта буындағы оқуға дайындық деңгейін анықтау
4 сынып оқушыларының орта буындағы оқуға дайындық деңгейін анықтау мақсатында диагностикалау жұмыстары жүргізілді
Мерзімі: 16 сәуір 2024 ж
Мақсаты: орта буынға өтуге дайындық дәрежесін бағалау; балалардың мектепке деген көзқарастары; оқушылардың жеке бастарының бір - бірімен қатынас жүйесіндегі жағдайлары, ұйымшылдықтары; өзін-өзі бағалауы, ынтасы, қызығушылығы, үрей деңгейі; оқу ісінің бірқатар компоненттері.
Қатысқандар: 4 «а, ә» сынып оқушылары 43
Жауапты: мектеп психологы: Назаркулова А.С.
Барысы: оқушыларға тапсырмалары бар бланктер таратылып, жауап беру ұсынылды.
Оқушылар:
1. Мектепте ең маңызды не деп ойлайсың ?деген сұраққа «білім алу, сабақ оқу» деп 43 оқушы жауап берген.
2. Жұманың ішіндегі қай күнді жақсы көресің? Әр оқушы өзіне ұнаған апта күндерін таңдаған, сейсенбі, сәрсенбі, жұма, сенбі, бейсенбі, дүйсенбі күндері
3. Мектепте ең қызықты не ? деген сұраққа қоңырау, математика,ағылшын тілі, спорттық ойындар, сабақ, достарыммен ойнау, есеп шығару деп жауап берген
4. Бос уақытыңда немен шұғылданғың келеді? сабақ оқумен, үйірмелерге бару, кітап оқимын,велосипед тебу, асық ойнау, футбол ойнау, houseжұмыстарын орындаймын, houseтірлігіне көмектесемін; деген жауаптар жазылды.
5. Егер сенің таңдау мүмкіншілігің болса, қазір қай сыныпта оқығың келер еді, 1-ме әлде 4-ме ? 4 сыныпта оқимын деген жауаптар жазған.
6. Сенің ең жақсы көретін сабақтарың қандай? Математика, дүниетану, қазақ тілі, әдебиеттік оқу, дене шынықтыру
7. Сен үшін мектепте ең жаманы не? Кешігіп келу, сабақты оқыMay келу
8. Қалай оқып жүрсің? Best, жақсы, орташа
9. Сабақ үлгерімі бойынша сен қандай оқушы болғың келеді? үздік оқушы қатарына қосылу, жақсы оқушы қатарына қосылу;
10. 5-сыныпта кіммен отырғың келеді? әр оқушы өзінің қалаған оқушылардың есімін жазып өтті
11. 5-сыныпта қандай қоғамдық жұмыс атқарғың келеді? сынып белсендісі, спорт секторы,оқу секторы, тазалық секторы т.б,
12. Өз денсаулығыңды қалай бағалайсың ? Жақсы деңгейде бағалайды
Оқушылар сауалнамаға жауап бергеннен кейін классификация жаттығуын жасады, бұл жаттығуда оқушылар берілген екі сөздің ортақ қандай байланысы бар екенін анықтады
Жаңбыр – бұршақ – табиғаттағы ауа – райының құбылысы
Тарих – табиғаттану – пәндер
Сатқындық – қорқақтық – мінез-құлықтағы жағымсыз қасиеттер
Мектеп – мұғалім - білім
Қосынды – көбейтінді - математикалық амалдар
Оқушылар өзін-өзі бағалауды анықтауға арналған «Шеңберлер» әдісін орындады, балаларға төрт нөмірленген дөңгелектер беріліп, «Мына шеңберлерге қараңыз. Сіздің сыныбыңыздың барлық балалары осы шеңберлерде тұрды деп елестетіңіз» деген нұсқаулық берілді, оқушылар орындап шықты. Оқушылар берілген шеңберлердің 1 шеңберіне сыныптағы озат оқитын, 2 шеңберіне жақсы оқитын, 3 шеңберіне қазіргі кездегі достары ал 4 шеңберге кіммен дос болғылары келетін оқушылар тізімін жасап шықты. Бұл әдістеме негізінде оқушылардың өзіндік бағалауы мен сыныптағы орны мен қаншалықты қалаулы екендігі анықталынды.
1 2 3 4
4 «а», «ә» сынып оқушылары арасында таңдалмаған оқушы анықталған жоқ, сынып оқушыларының бір – бірімен қарым – қатынасы жақсы деңгейде, әр оқушының өзіндік бағалауы жақсы, жоғары деңгейде.
Қорытынды: жалпы 4 сынып оқушыларының орта буынға өтуге дайындық дәрежесі балалардың мектепке деген көзқарастары жақсы деңгейде, оқушылардың жеке бастарының бір - бірімен қатынас жүйесі қалыптасуда, ұйымшыл, өзін-өзі бағалаулары жоғары, ынтасы, қызығушылығы жақсы деңгейде

Мерзімі: 16 сәуір 2024 ж
Мақсаты: орта буынға өтуге дайындық дәрежесін бағалау; балалардың мектепке деген көзқарастары; оқушылардың жеке бастарының бір - бірімен қатынас жүйесіндегі жағдайлары, ұйымшылдықтары; өзін-өзі бағалауы, ынтасы, қызығушылығы, үрей деңгейі; оқу ісінің бірқатар компоненттері.
Қатысқандар: 4 «а, ә» сынып оқушылары 43
Жауапты: мектеп психологы: Назаркулова А.С.
Барысы: оқушыларға тапсырмалары бар бланктер таратылып, жауап беру ұсынылды.
Оқушылар:
1. Мектепте ең маңызды не деп ойлайсың ?деген сұраққа «білім алу, сабақ оқу» деп 43 оқушы жауап берген.
2. Жұманың ішіндегі қай күнді жақсы көресің? Әр оқушы өзіне ұнаған апта күндерін таңдаған, сейсенбі, сәрсенбі, жұма, сенбі, бейсенбі, дүйсенбі күндері
3. Мектепте ең қызықты не ? деген сұраққа қоңырау, математика,ағылшын тілі, спорттық ойындар, сабақ, достарыммен ойнау, есеп шығару деп жауап берген
4. Бос уақытыңда немен шұғылданғың келеді? сабақ оқумен, үйірмелерге бару, кітап оқимын,велосипед тебу, асық ойнау, футбол ойнау, houseжұмыстарын орындаймын, houseтірлігіне көмектесемін; деген жауаптар жазылды.
5. Егер сенің таңдау мүмкіншілігің болса, қазір қай сыныпта оқығың келер еді, 1-ме әлде 4-ме ? 4 сыныпта оқимын деген жауаптар жазған.
6. Сенің ең жақсы көретін сабақтарың қандай? Математика, дүниетану, қазақ тілі, әдебиеттік оқу, дене шынықтыру
7. Сен үшін мектепте ең жаманы не? Кешігіп келу, сабақты оқыMay келу
8. Қалай оқып жүрсің? Best, жақсы, орташа
9. Сабақ үлгерімі бойынша сен қандай оқушы болғың келеді? үздік оқушы қатарына қосылу, жақсы оқушы қатарына қосылу;
10. 5-сыныпта кіммен отырғың келеді? әр оқушы өзінің қалаған оқушылардың есімін жазып өтті
11. 5-сыныпта қандай қоғамдық жұмыс атқарғың келеді? сынып белсендісі, спорт секторы,оқу секторы, тазалық секторы т.б,
12. Өз денсаулығыңды қалай бағалайсың ? Жақсы деңгейде бағалайды
Оқушылар сауалнамаға жауап бергеннен кейін классификация жаттығуын жасады, бұл жаттығуда оқушылар берілген екі сөздің ортақ қандай байланысы бар екенін анықтады
Жаңбыр – бұршақ – табиғаттағы ауа – райының құбылысы
Тарих – табиғаттану – пәндер
Сатқындық – қорқақтық – мінез-құлықтағы жағымсыз қасиеттер
Мектеп – мұғалім - білім
Қосынды – көбейтінді - математикалық амалдар
Оқушылар өзін-өзі бағалауды анықтауға арналған «Шеңберлер» әдісін орындады, балаларға төрт нөмірленген дөңгелектер беріліп, «Мына шеңберлерге қараңыз. Сіздің сыныбыңыздың барлық балалары осы шеңберлерде тұрды деп елестетіңіз» деген нұсқаулық берілді, оқушылар орындап шықты. Оқушылар берілген шеңберлердің 1 шеңберіне сыныптағы озат оқитын, 2 шеңберіне жақсы оқитын, 3 шеңберіне қазіргі кездегі достары ал 4 шеңберге кіммен дос болғылары келетін оқушылар тізімін жасап шықты. Бұл әдістеме негізінде оқушылардың өзіндік бағалауы мен сыныптағы орны мен қаншалықты қалаулы екендігі анықталынды.
1 2 3 4
4 «а», «ә» сынып оқушылары арасында таңдалмаған оқушы анықталған жоқ, сынып оқушыларының бір – бірімен қарым – қатынасы жақсы деңгейде, әр оқушының өзіндік бағалауы жақсы, жоғары деңгейде.
Қорытынды: жалпы 4 сынып оқушыларының орта буынға өтуге дайындық дәрежесі балалардың мектепке деген көзқарастары жақсы деңгейде, оқушылардың жеке бастарының бір - бірімен қатынас жүйесі қалыптасуда, ұйымшыл, өзін-өзі бағалаулары жоғары, ынтасы, қызығушылығы жақсы деңгейде

