29
январь
2024
4-9 сынып білім алушыларымен тұлғалық ерекшеліктерін дамыту мақсатында арт терапиялық жаттығулар жүргізілгендігі туралы
4-9 сынып білім алушыларымен тұлғалық ерекшеліктерін дамыту мақсатында арт терапиялық жаттығулар жүргізілгендігі туралы
анықтама
Мерзімі: 29.01.2024 жыл
Мақсаты: білім алушылардың ББЖМ алдындағы қорқыныш, үрей сезімінен арылту, тұлғалық ерекшелігінің дамыту.
Жауапты: мектеп психологы Назаркулова А.С.
Қатысқан сыныптар: 4 «а, ә», 9 «а, ә»
Қолданылған әдістер: арт – терапиялық жаттығулар
Барысы: Арт – терапиялық жаттығу түрлері баланың ұсақ моторикасын дамытып, есте сақтауын жақсартып, ұқыптылығын арттырып, ойлау және қиялдау сияқты таным формаларын дамытып баланың дамуына жағдай жасайды және арт – терапия баланың стресстік жағдайларын шешуге көмектеседі.
Жоспар:
9 «а,ә» сынып білім алушыларымен «Видеотерапия», «Ертегі терапия», «Музыка терапия» жаттығулары жүргізілді.
Арт терапиялық жаттығулар барысында білім алушылардың эмоционалдық ахуалы жақсарып, көңіл-күйлері көтерілді. Жүргізілген әр терапия қызықты әрі көңілді өтті.







анықтама
Мерзімі: 29.01.2024 жыл
Мақсаты: білім алушылардың ББЖМ алдындағы қорқыныш, үрей сезімінен арылту, тұлғалық ерекшелігінің дамыту.
Жауапты: мектеп психологы Назаркулова А.С.
Қатысқан сыныптар: 4 «а, ә», 9 «а, ә»
Қолданылған әдістер: арт – терапиялық жаттығулар
Барысы: Арт – терапиялық жаттығу түрлері баланың ұсақ моторикасын дамытып, есте сақтауын жақсартып, ұқыптылығын арттырып, ойлау және қиялдау сияқты таным формаларын дамытып баланың дамуына жағдай жасайды және арт – терапия баланың стресстік жағдайларын шешуге көмектеседі.
Жоспар:
- Видеотерапия;
- Ойын терапиясы;
- Музыкотерапия;
- Ертегі терапия;
- Түстер терапиясы
9 «а,ә» сынып білім алушыларымен «Видеотерапия», «Ертегі терапия», «Музыка терапия» жаттығулары жүргізілді.
Арт терапиялық жаттығулар барысында білім алушылардың эмоционалдық ахуалы жақсарып, көңіл-күйлері көтерілді. Жүргізілген әр терапия қызықты әрі көңілді өтті.







