Ата-аналарға - №21 ЖОББМ https://21.merki.edu.kz/ ru Ата-аналарға - №21 ЖОББМ DataLife Engine «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/1205-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-ortalyy.html https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/1205-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-ortalyy.html ]]> ]]> admin Sat, 07 Oct 2023 11:00:06 +0600 "Отбасы және мектеп: балаларды тәрбиелеу" https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/500-otbasy-zhne-mektep-balalardy-trbieleu.html https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/500-otbasy-zhne-mektep-balalardy-trbieleu.html 1. 2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процессін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы   
                                                /мектеп директоры: Э.А. Бекжанова/
2. «Отбасы құндылықтары» /ДТЖО: Э.Б. Тайбекова/
3. Арт – терапия «Менің отбасым»  
                                     /мектеп психологы А.С. Назаркулова/
4. «Құқық бұзушылықтың алдын алу – басты міндет»                 
                 /ДҚТЖО: Ж.Ж. Жакипбекова, мектеп инспекторы: Б. Дәуренбеков/
5. Ата – аналар қоғамдық кеңесінің құрамын бекіту
                                                        /мектеп директоры: Э.А. Бекжанова/






]]>
1. 2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процессін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы   
                                                /мектеп директоры: Э.А. Бекжанова/
2. «Отбасы құндылықтары» /ДТЖО: Э.Б. Тайбекова/
3. Арт – терапия «Менің отбасым»  
                                     /мектеп психологы А.С. Назаркулова/
4. «Құқық бұзушылықтың алдын алу – басты міндет»                 
                 /ДҚТЖО: Ж.Ж. Жакипбекова, мектеп инспекторы: Б. Дәуренбеков/
5. Ата – аналар қоғамдық кеңесінің құрамын бекіту
                                                        /мектеп директоры: Э.А. Бекжанова/






]]>
admin Tue, 13 Sep 2022 18:46:06 +0600
«Бала мен ата – ана қарым – қатынасы» https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/615-bala-men-ata-ana-arym-atynasy.html https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/615-bala-men-ata-ana-arym-atynasy.html «Бала мен ата – ана қарым – қатынасы» тақрыбында сұрақнама жүргізіп, ата – аналар «иә», «жоқ» жауаптары арқылы жауап беріп, өздерінің балаларына деген қарым – қатынасы анықталды. 
Балаңызбен қарым-қатынастың суретін көруге және көрсетуге көмектесетін бірнеше сұрақтарға жауап берейік.  
1. Балаңыздың дүниеге келуі қалаулы болды ма?   
2. Сіз оны күнде сүйесіз бе, тәтті сөздер айтасыз ба, әзілдесесіз бе?  
3. Сіз онымен әр кеш сайын шын жүректен сөйлесіп, оның күнін талқылайсыз ба?  
4. Сіз онымен аптасына бір рет бос уақытыңызды өткізесіз бе (кинотеатрға, концертке, театрға, туыстарға баруға, шаңғы тебуге және т.б.)?  
5.Онымен отбасылық проблемаларды,жағдайларды,жоспарларды талқылайсыз ба?
6.Онымен оның бейнесін, сәнін, киіну тәсілін талқылайсыз ба?  
7. Сен оның достарын білесің бе (немен айналысады, қайда тұрады)?  
8. Сіз оның ермегі, хоббиі, іс-әрекетінен хабардарсыз ба?   
9. Оның махаббатын, жанашырлығын білесің бе?  
10. Оның жаулары, арамзалары, жаулары туралы білесің бе?   
11. Оның мектептегі ең жақсы көретін пәні қандай екенін білесіз бе?  
12. Оның мектептегі ең жақсы көретін мұғалімі кім екенін білесің бе?  
13. Оның мектептегі ең жақсы көрмейтін мұғалімі кім екенін білесіз бе?  
14. Татуласуға, әңгімелесуге бірінші болып барасыз ба?  
15. Балаңызды балағаттайсыз ба, кемсітесіз бе?   Егер сіз барлық сұрақтарға «ИӘ» деп жауап берсеңіз, онда сіз дұрыс ата-аналық жолдасыз, жағдайды бақылауда ұстай аласыз. «ЖОҚ» деп көбірек жауап берген болсаңыз онда сізге дереу өзгеруіңіз керек, өз балаңызға мейлінше көңіл бөліңіз.
Сонымен қатар мектеп психологы Айгерім Серікқызы «Менің отбасым» тақырыбына арт – терапиялық жұмыс жүргізді. Арт терапия барысында ата – аналарға 3 ақ парақ таратылып, 1 параққа өз отбасының суретін, 2 параққа жануарлардың суретін, 3 параққа ертегілер кейіпкері ретінде салу ұсынылды. 
Ата – аналар психолог нұсқауымен өз отбасының суретін 3 позиция бойынша  салып, өз отбасына деген қарым-қатынастары анықталынды.




Қорытынды
Ата - аналар, қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біз оларға үлгі болар бейне екенімізді ұмытпайық. Адам да өмір сияқты, күлмесе жайнап өспейді дейді. Сондықтан да мына жайттарды есімізге ұстайық: «Отбасында берілген тәрбие жігеріңді құм қылып, жерге қаратпасын десең балаға кішкентайынан түзу тәрбие бер»,- деп ата - бабамыз айтқандай, бала тәрбиесіне уақытыңда көңіл бөліп, еліміздің инабатты, адамгершілігі мол, білімді, саналы ұрпағын тәрбиелейік. Егер ата - ана мен мектеп өзара тығыз байланыста болса, балаларға бірдей талап қойып отырса, тәуелсіз еліміздің ұл - қыздары жан - жақты дамыған азамат болып шығары сөзсіз Адам өмірінің мәні мен сұлулығы, адамның келешегіне сенімділігі - баланың ата - анасын ардақ тұтып, өзінің перзенттік қарызын бір сәтке де есінен шығармауында. Бұл – жас ұрпақтың мәдениеттілігін, әдептілігінің ғана емес, ең алдымен, адамшылығының белгісі.]]>
«Бала мен ата – ана қарым – қатынасы» тақрыбында сұрақнама жүргізіп, ата – аналар «иә», «жоқ» жауаптары арқылы жауап беріп, өздерінің балаларына деген қарым – қатынасы анықталды. 
Балаңызбен қарым-қатынастың суретін көруге және көрсетуге көмектесетін бірнеше сұрақтарға жауап берейік.  
1. Балаңыздың дүниеге келуі қалаулы болды ма?   
2. Сіз оны күнде сүйесіз бе, тәтті сөздер айтасыз ба, әзілдесесіз бе?  
3. Сіз онымен әр кеш сайын шын жүректен сөйлесіп, оның күнін талқылайсыз ба?  
4. Сіз онымен аптасына бір рет бос уақытыңызды өткізесіз бе (кинотеатрға, концертке, театрға, туыстарға баруға, шаңғы тебуге және т.б.)?  
5.Онымен отбасылық проблемаларды,жағдайларды,жоспарларды талқылайсыз ба?
6.Онымен оның бейнесін, сәнін, киіну тәсілін талқылайсыз ба?  
7. Сен оның достарын білесің бе (немен айналысады, қайда тұрады)?  
8. Сіз оның ермегі, хоббиі, іс-әрекетінен хабардарсыз ба?   
9. Оның махаббатын, жанашырлығын білесің бе?  
10. Оның жаулары, арамзалары, жаулары туралы білесің бе?   
11. Оның мектептегі ең жақсы көретін пәні қандай екенін білесіз бе?  
12. Оның мектептегі ең жақсы көретін мұғалімі кім екенін білесің бе?  
13. Оның мектептегі ең жақсы көрмейтін мұғалімі кім екенін білесіз бе?  
14. Татуласуға, әңгімелесуге бірінші болып барасыз ба?  
15. Балаңызды балағаттайсыз ба, кемсітесіз бе?   Егер сіз барлық сұрақтарға «ИӘ» деп жауап берсеңіз, онда сіз дұрыс ата-аналық жолдасыз, жағдайды бақылауда ұстай аласыз. «ЖОҚ» деп көбірек жауап берген болсаңыз онда сізге дереу өзгеруіңіз керек, өз балаңызға мейлінше көңіл бөліңіз.
Сонымен қатар мектеп психологы Айгерім Серікқызы «Менің отбасым» тақырыбына арт – терапиялық жұмыс жүргізді. Арт терапия барысында ата – аналарға 3 ақ парақ таратылып, 1 параққа өз отбасының суретін, 2 параққа жануарлардың суретін, 3 параққа ертегілер кейіпкері ретінде салу ұсынылды. 
Ата – аналар психолог нұсқауымен өз отбасының суретін 3 позиция бойынша  салып, өз отбасына деген қарым-қатынастары анықталынды.




Қорытынды
Ата - аналар, қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біз оларға үлгі болар бейне екенімізді ұмытпайық. Адам да өмір сияқты, күлмесе жайнап өспейді дейді. Сондықтан да мына жайттарды есімізге ұстайық: «Отбасында берілген тәрбие жігеріңді құм қылып, жерге қаратпасын десең балаға кішкентайынан түзу тәрбие бер»,- деп ата - бабамыз айтқандай, бала тәрбиесіне уақытыңда көңіл бөліп, еліміздің инабатты, адамгершілігі мол, білімді, саналы ұрпағын тәрбиелейік. Егер ата - ана мен мектеп өзара тығыз байланыста болса, балаларға бірдей талап қойып отырса, тәуелсіз еліміздің ұл - қыздары жан - жақты дамыған азамат болып шығары сөзсіз Адам өмірінің мәні мен сұлулығы, адамның келешегіне сенімділігі - баланың ата - анасын ардақ тұтып, өзінің перзенттік қарызын бір сәтке де есінен шығармауында. Бұл – жас ұрпақтың мәдениеттілігін, әдептілігінің ғана емес, ең алдымен, адамшылығының белгісі.]]>
admin Tue, 13 Sep 2022 16:35:39 +0600
"Отбасы және мектеп: балаларды тәрбиелеу " ата аналар жиналысы https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/638-otbasy-zhne-mektep-balalardy-trbieleu-ata-analar-zhinalysy.html https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/638-otbasy-zhne-mektep-balalardy-trbieleu-ata-analar-zhinalysy.html Өткізілетін күні: 13 қыркүйек  2022 жыл 16.00сағ.
Ата-аналар жиналысының  тақырыбы: "Отбасы және мектеп: балаларды тәрбиелеу » 
Өткізу форматы: конференция                  
Күн тәртібінде:
1. 2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процессін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы    
                                                  /мектеп директоры: Э.А. Бекжанова/
 2. «Отбасы құндылықтары» /ДТЖО: Э.Б. Тайбекова/. 
Арт – терапия «Менің отбасым»    /мектеп психологы А.С. Назаркулова/
 3. «Құқық бұзушылықтың алдын алу – басты міндет»                 
                  /ДҚТЖО: Ж.Ж. Жакипбекова, мектеп инспекторы: Б. Дәуренбеков/
 4. Ата – аналар қоғамдық кеңесінің құрамын бекіту
                                                      ]]>
Өткізілетін күні: 13 қыркүйек  2022 жыл 16.00сағ.
Ата-аналар жиналысының  тақырыбы: "Отбасы және мектеп: балаларды тәрбиелеу » 
Өткізу форматы: конференция                  
Күн тәртібінде:
1. 2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процессін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы    
                                                  /мектеп директоры: Э.А. Бекжанова/
 2. «Отбасы құндылықтары» /ДТЖО: Э.Б. Тайбекова/. 
Арт – терапия «Менің отбасым»    /мектеп психологы А.С. Назаркулова/
 3. «Құқық бұзушылықтың алдын алу – басты міндет»                 
                  /ДҚТЖО: Ж.Ж. Жакипбекова, мектеп инспекторы: Б. Дәуренбеков/
 4. Ата – аналар қоғамдық кеңесінің құрамын бекіту
                                                      ]]>
admin Mon, 12 Sep 2022 23:48:25 +0600
"Отбасы және мектеп: балаларды тәрбиелеу " ата аналар жиналысы https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/637-otbasy-zhne-mektep-balalardy-trbieleu-ata-analar-zhinalysy.html https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/637-otbasy-zhne-mektep-balalardy-trbieleu-ata-analar-zhinalysy.html Өткізілетін күні: 13 қыркүйек  2022 жыл 16.00сағ.
Ата-аналар жиналысының  тақырыбы: "Отбасы және мектеп: балаларды тәрбиелеу » 
Өткізу форматы: конференция                  
Күн тәртібінде:
1. 2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процессін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы    
                                                  /мектеп директоры: Э.А. Бекжанова/
 2. «Отбасы құндылықтары» /ДТЖО: Э.Б. Тайбекова/. 
Арт – терапия «Менің отбасым»    /мектеп психологы А.С. Назаркулова/
 3. «Құқық бұзушылықтың алдын алу – басты міндет»                 
                  /ДҚТЖО: Ж.Ж. Жакипбекова, мектеп инспекторы: Б. Дәуренбеков/
 4. Ата – аналар қоғамдық кеңесінің құрамын бекіту
                                                      ]]>
Өткізілетін күні: 13 қыркүйек  2022 жыл 16.00сағ.
Ата-аналар жиналысының  тақырыбы: "Отбасы және мектеп: балаларды тәрбиелеу » 
Өткізу форматы: конференция                  
Күн тәртібінде:
1. 2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процессін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы    
                                                  /мектеп директоры: Э.А. Бекжанова/
 2. «Отбасы құндылықтары» /ДТЖО: Э.Б. Тайбекова/. 
Арт – терапия «Менің отбасым»    /мектеп психологы А.С. Назаркулова/
 3. «Құқық бұзушылықтың алдын алу – басты міндет»                 
                  /ДҚТЖО: Ж.Ж. Жакипбекова, мектеп инспекторы: Б. Дәуренбеков/
 4. Ата – аналар қоғамдық кеңесінің құрамын бекіту
                                                      ]]>
admin Mon, 12 Sep 2022 23:48:25 +0600
АТА-АНАЛАР НАЗАРЫНА! 1 СЫНЫПҚА ҚҰЖАТТАРДЫ ҚАБЫЛДАУ 1 ТАМЫЗДА АЯҚТАЛАДЫ. https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/485-ata-analar-nazaryna-1-synypa-zhattardy-abyldau-1-tamyzda-ajatalady.html https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/485-ata-analar-nazaryna-1-synypa-zhattardy-abyldau-1-tamyzda-ajatalady.html                  1 СЫНЫПҚА  ҚҰЖАТТАРДЫ ҚАБЫЛДАУ  1 ТАМЫЗДА  АЯҚТАЛАДЫ.

Сіз 1-сыныпқа құжаттарды тапсырдыңыз ба? 
Ата-аналарға құжаттарды тезірек тапсыруға кеңес береміз, өйткені қабылдау 1 тамызда аяқталады. Ал 1 тамыздан бастап мектептерде оқу-тәрбие үрдісін сапалы жоспарлау мен ұйымдастыру, оқулықтарды тарату, сыныптарды қалыптастыру және басқа да ұйымдастыру жұмыстары басталады. 
       
Құжаттарды қабылдау екі тәсілде  жүзеге асырылады 
1) "электрондық үкімет" веб-порталы egov.kz,  
2) қағаз түрінде 

Қажетті құжаттар тізімі:
 ата-аналардың немесе басқа заңды өкілдердің  өтініші;
 жеке басын растайтын құжаттың түпнұсқасы (түпнұсқасы сәйкестендіру үшін қажет, ол көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады);
 «Бала денсаулығы паспорты» № 026/у есеп нысаны және 065/у нысанды денсаулық жағдайы туралы анықтама;
 баланың  3х4 см өлшеміндегі цифрлық фотосуретi (2дана).
Өтініш бір жұмыс күні ішінде қарастырылады

]]>
                 1 СЫНЫПҚА  ҚҰЖАТТАРДЫ ҚАБЫЛДАУ  1 ТАМЫЗДА  АЯҚТАЛАДЫ.

Сіз 1-сыныпқа құжаттарды тапсырдыңыз ба? 
Ата-аналарға құжаттарды тезірек тапсыруға кеңес береміз, өйткені қабылдау 1 тамызда аяқталады. Ал 1 тамыздан бастап мектептерде оқу-тәрбие үрдісін сапалы жоспарлау мен ұйымдастыру, оқулықтарды тарату, сыныптарды қалыптастыру және басқа да ұйымдастыру жұмыстары басталады. 
       
Құжаттарды қабылдау екі тәсілде  жүзеге асырылады 
1) "электрондық үкімет" веб-порталы egov.kz,  
2) қағаз түрінде 

Қажетті құжаттар тізімі:
 ата-аналардың немесе басқа заңды өкілдердің  өтініші;
 жеке басын растайтын құжаттың түпнұсқасы (түпнұсқасы сәйкестендіру үшін қажет, ол көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады);
 «Бала денсаулығы паспорты» № 026/у есеп нысаны және 065/у нысанды денсаулық жағдайы туралы анықтама;
 баланың  3х4 см өлшеміндегі цифрлық фотосуретi (2дана).
Өтініш бір жұмыс күні ішінде қарастырылады

]]>
admin Thu, 14 Jul 2022 14:03:55 +0600
«Сенімен Болашақ» РҚБ-не мүшелікке қабылдану анкетасы /Анкетирование на вступление в членство РОО «Сенімен Болашақ» https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/484-senmen-bolasha-rb-ne-mshelkke-abyldanu-anketasy-anketirovanie-na-vstuplenie-v-chlenstvo-roo-senmen-bolasha.html https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/484-senmen-bolasha-rb-ne-mshelkke-abyldanu-anketasy-anketirovanie-na-vstuplenie-v-chlenstvo-roo-senmen-bolasha.html
Анкетирование проводится с целью сбора данных, которые помогут нам подобрать для вас полезные материалы, а также установить с Вами обратную связь.  Данные не будут переданы третьим лицам. Анкетирование займет не более трех минут. 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfaOFBOj6H7SvFC-brkFd7mkrQMk5fldLg-luLArekHU_seTQ/formResponse
]]>

Анкетирование проводится с целью сбора данных, которые помогут нам подобрать для вас полезные материалы, а также установить с Вами обратную связь.  Данные не будут переданы третьим лицам. Анкетирование займет не более трех минут. 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfaOFBOj6H7SvFC-brkFd7mkrQMk5fldLg-luLArekHU_seTQ/formResponse
]]>
admin Mon, 27 Jun 2022 10:44:24 +0600
Жаз мезгіліндегі бала қауіпсіздігі https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/454-zhaz-mezglndeg-bala-aupszdg.html https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/454-zhaz-mezglndeg-bala-aupszdg.html

]]>


]]>
admin Thu, 16 Jun 2022 16:25:49 +0600
Ата - анаға арналған психологиялық кеңестер https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/471-ata-anaa-arnalan-psihologijaly-keester.html https://21-merki.mektebi.kz/roditelyam/471-ata-anaa-arnalan-psihologijaly-keester.html Ата - анаға арналған психологиялық кеңестер     
1. Таңертең бала сабаққа барарда жайлап қана оятыныз. Кешегі бip теріс қылықтарын айтып, жүйкесін жұқартпаңыз.
2. Егер балаңыз сабактан кешыгетындей болып жатса «бол да бол» деп айқайды астына алмаңыз. Оны ертерек оятпаган өзіңіз кінәлы сіз. 
3. Баланы сабаққа аcipece таңертең ашкурсак түрінде жіберменіз. 
4. «Бұзық болма», «кисаландамай тыныш жүр», тағы басқа ескертулерді жиі айта бермеңіз. Оның сабақтан шаршап келгенің ескертпеныз. Егер бала әлденеге ренжіп келсе, бipнаpce айтпақшы болса, арнайы көңіл бөліп тыңдаңыз. 
5. Есіктен кірмей жатып «бүгін қандай баға алдын» деп бас салып сурақ бермеңіз. Оның сабақтан шаршап келгенін ескеріңіз. Егер бала әлденеге ренжіп келсе, бірнарсе айтпақшы болса, арнайы көңіл бөліп тыңдаңыз.   
6. Бала ашуланып журсе үндемеңіз. Сабасына түскен соң болған жайды өзі айтады. 
7. Балаңыздың қылығы үшін мұғаліммен сөйлескенде баланы қатыстырмаңыз. 
8. Мектептен келе бала сабаққа дайындалмасын, 2-3 сагат ойнап, демалсын. 
9. Бip мезгілде барлық сабаққа дайындалмасын.
10. Сабаққа дайындалып жатқан баланың желкесынен төніп, дөрекі сөйлемеңіз. 
11. Күнделікті баламен емін еркін, жақын тартып әңгімелесіп тұрыңыз. 
12. Баланың көңіл-күйі нашарласа, басы ауырса бірден назар аударыңыз. Ол сабақтан зорығуы MYMKIH. 
13. Егер баланың көңіл - күйі нашарлап сізді тыңдамайтын болса, онда ұстазымен, психологпен, дәрігермен кездесіңіз.
Ұлы ұстаз А.С. Макаренконың: «Баламен шындап сейлесу үшін орын мен уақытты таңдай біліңіз. Kipe берісте, жол жөнекей айтылған сөз бала көңілінде керекті iс калдырмайды» деген оймен түйіндейік.]]>
Ата - анаға арналған психологиялық кеңестер     
1. Таңертең бала сабаққа барарда жайлап қана оятыныз. Кешегі бip теріс қылықтарын айтып, жүйкесін жұқартпаңыз.
2. Егер балаңыз сабактан кешыгетындей болып жатса «бол да бол» деп айқайды астына алмаңыз. Оны ертерек оятпаган өзіңіз кінәлы сіз. 
3. Баланы сабаққа аcipece таңертең ашкурсак түрінде жіберменіз. 
4. «Бұзық болма», «кисаландамай тыныш жүр», тағы басқа ескертулерді жиі айта бермеңіз. Оның сабақтан шаршап келгенің ескертпеныз. Егер бала әлденеге ренжіп келсе, бipнаpce айтпақшы болса, арнайы көңіл бөліп тыңдаңыз. 
5. Есіктен кірмей жатып «бүгін қандай баға алдын» деп бас салып сурақ бермеңіз. Оның сабақтан шаршап келгенін ескеріңіз. Егер бала әлденеге ренжіп келсе, бірнарсе айтпақшы болса, арнайы көңіл бөліп тыңдаңыз.   
6. Бала ашуланып журсе үндемеңіз. Сабасына түскен соң болған жайды өзі айтады. 
7. Балаңыздың қылығы үшін мұғаліммен сөйлескенде баланы қатыстырмаңыз. 
8. Мектептен келе бала сабаққа дайындалмасын, 2-3 сагат ойнап, демалсын. 
9. Бip мезгілде барлық сабаққа дайындалмасын.
10. Сабаққа дайындалып жатқан баланың желкесынен төніп, дөрекі сөйлемеңіз. 
11. Күнделікті баламен емін еркін, жақын тартып әңгімелесіп тұрыңыз. 
12. Баланың көңіл-күйі нашарласа, басы ауырса бірден назар аударыңыз. Ол сабақтан зорығуы MYMKIH. 
13. Егер баланың көңіл - күйі нашарлап сізді тыңдамайтын болса, онда ұстазымен, психологпен, дәрігермен кездесіңіз.
Ұлы ұстаз А.С. Макаренконың: «Баламен шындап сейлесу үшін орын мен уақытты таңдай біліңіз. Kipe берісте, жол жөнекей айтылған сөз бала көңілінде керекті iс калдырмайды» деген оймен түйіндейік.]]>
admin Fri, 10 Jun 2022 12:14:30 +0600
Жазғы мектеп - 2022 https://21-merki.mektebi.kz/main/447-zhazy-mektep-2022.html https://21-merki.mektebi.kz/main/447-zhazy-mektep-2022.html №21 жалпы орта білім беретін мектебі 26 мамырдан бастап жазғы мектеп жұмысын бастады. Жазғы мектепте жалпы 439 оқушы қамтылған. 1-4 сыныптан 195 оқушы, 5-10 сыныптан 244 оқушы қатысады. 9 бен 11 сынып оқушылары мемлекеттік емтихан тапсырады.

Жазғы мектеп бағдарламасына алшақтықты жою пәндері бойынша оқу сабақтары мен сыныптан тыс жұмыстардың кең ауқымы кіреді. Жазғы мектеп пандемия кезінде қашықтықтан оқып, үлгерім нашарлаған оқушылар үшін жақсы мүмкіндік. Оқушыларға үй тапсырмалары берілмейді. Сонымен қатар еркін киім үлгісін киюге рұқсат берілген. Жазғы мектеп жұмысын ұйымдастыру кезінде мұғалімдер ағымдағы оқу жылына бекітілген жүктемесі аясында 17 маусымға дейін жұмыс істейді.

]]>
№21 жалпы орта білім беретін мектебі 26 мамырдан бастап жазғы мектеп жұмысын бастады. Жазғы мектепте жалпы 439 оқушы қамтылған. 1-4 сыныптан 195 оқушы, 5-10 сыныптан 244 оқушы қатысады. 9 бен 11 сынып оқушылары мемлекеттік емтихан тапсырады.

Жазғы мектеп бағдарламасына алшақтықты жою пәндері бойынша оқу сабақтары мен сыныптан тыс жұмыстардың кең ауқымы кіреді. Жазғы мектеп пандемия кезінде қашықтықтан оқып, үлгерім нашарлаған оқушылар үшін жақсы мүмкіндік. Оқушыларға үй тапсырмалары берілмейді. Сонымен қатар еркін киім үлгісін киюге рұқсат берілген. Жазғы мектеп жұмысын ұйымдастыру кезінде мұғалімдер ағымдағы оқу жылына бекітілген жүктемесі аясында 17 маусымға дейін жұмыс істейді.

]]>
admin Thu, 26 May 2022 11:47:30 +0600