5 «а, ә » сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін анықтау мақсатында жүргізілген «Қобалжу шкаласы» әдістемесі
5 «а, ә » сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін анықтау мақсатында жүргізілген«Қобалжу шкаласы» әдістемесінің анықтамасы
(Кондаштың « Әлеуметті – жағдайлы қобалжу шкаласы» бойынша)
Мерзімі: 16 қыркүйек 2024 жыл
Жалпы оқушы саны: 43 оқушы Қатысқан оқушы саны: 41оқушы
Жауапты: мектеп психологы А. С. Назаркулова
Нұсқау: келесі келтірілген жағдайлармен өміріңізде жиі кездесесіз, кейбір жағдайлар сіз үшін жағымды болса, кейбірі жағымсыз, қобалжу, қорқыныш тудыруы мүмкін.
Егер бұл жағдай сізге жағымсыз болмаса – 0ұпай;
Егер сәл болсада көңіл-күйіңізді өзгертсе – 1 ұпай;
Егер жағдай жағымсыз және ол жағдайдан құтылғыңыз келсе – 2 ұпай;
Егер жағдай жағымсыз және қорқыныш, үрей шақырса – 3 ұпай;
Егер жағдай жағымсыз, өте қатты қорқыныш шақырса – 4 ұпай
Мақсаты: кіші буынан орта буынға өткен оқушылардың орта буынға психологиялық тұрғыда бейімделуі мен пәндік бейімделуін анықтау
Сауалнама барысы: оқушыларға 30 жағдаятты сұрақтарға жауап беру ұсынылып, нұсқаулықпен танысып, сұрақтарға жауап берді.
Нәтижесінде: оқушылар қойылған 30 жағдаятты сұрақтарға жауап беріп, оқушылар арасында 3 түрлі қобалжу түрлері анықталынды, нәтиже төмендегідей:
5 «а» сынып
№ | Аты –жөні | Мектептік қобалжу | Өзіндік бағалаудағы қобалжу | Өзгелермен қарым – қатынаста қобалжу |
1 | жақсы | жақсы | жақсы | |
2 | жақсы | жақсы | жақсы | |
3 | жақсы | жақсы | Аса сабырлы | |
4 | 0 | 0 | 0 | |
5 | жақсы | жақсы | жақсы | |
6 | жақсы | Аса сабырлы | жақсы | |
7 | Ортадан жоғары | жақсы | жақсы | |
8 | Аса сабырлы | жақсы | Аса сабырлы | |
9 | жақсы | жақсы | жақсы | |
10 | жақсы | жақсы | жақсы | |
11 | жақсы | жақсы | жақсы | |
12 | жақсы | жақсы | жақсы | |
13 | жақсы | жақсы | Аса сабырлы | |
14 | жақсы | жақсы | Аса сабырлы | |
15 | жақсы | жақсы | Аса сабырлы | |
16 | 0 | 0 | 0 | |
17 | жақсы | жақсы | жақсы | |
18 | Ортадан жоғары | жақсы | жақсы | |
19 | Ортадан жоғары | Ортадан жоғары | жақсы | |
20 | жақсы | жақсы | жақсы | |
21 | жақсы | жақсы | Аса сабырлы |
5 «ә » сынып
№ | Аты –жөні | Мектептік қобалжу | Өзіндік бағалаудағы қобалжу | Өзгелермен қарым – қатынаста қобалжу |
1 | жақсы | жақсы | жақсы | |
2 | Аса сабырлы | жақсы | жақсы | |
3 | жақсы | жақсы | жақсы | |
4 | жақсы | жақсы | Ортадан жоғары | |
5 | жақсы | жақсы | Ортадан жоғары | |
6 | Ортадан жоғары | жақсы | жақсы | |
7 | Жоғары | жақсы | жақсы | |
8 | ||||
9 | жақсы | жақсы | Ортадан жоғары | |
10 | жоғары | Ортадан жоғары | Ортадан жоғары | |
11 | жоғары | Ортадан жоғары | жоғары | |
12 | жақсы | жақсы | Ортадан жоғары | |
13 | жақсы | жақсы | жақсы | |
14 | жоғары | жақсы | Ортадан жоғары | |
15 | жақсы | жақсы | Аса сабырлы | |
16 | жақсы | жақсы | жақсы | |
17 | жақсы | жақсы | жақсы | |
18 | жақсы | жақсы | жақсы | |
19 | жақсы | жақсы | Аса сабырлы | |
20 | ||||
21 | жақсы | жақсы | жақсы | |
22 | жақсы | жақсы | Ортадан жоғары |
Қорытынды: әдістемеге 41 оқушы қатысты, оқушылар арасында мектептік қобалжу түріне 2 оқушы аса сабырлылық байқатса, 4 оқушыда ортадан жоғары, өзіндік бағалаудағы қобалжу түрінен 1 оқушы «аса сабырлылық», 3 оқушыда «Ортадан жоғары», өзгелермен қарым-қатынаста қобалжуда 8 оқушы «аса сабырлылық» , 7 оқушыда «ортадан жоғары» танытты. Оқушылардың жалпы орта буынға өтудегі қиындықтар жоқ, әр түрлі пәндерден, әр түрлі мұғалімдердің бергендері оларға қиындықтар тудырмаған. Сыныптың жалпы орта буынға бейімделуі қалыпты деңгейде.
Ұсыныс:
5 сынып білім алушыларының орта буынға бейімделуіне байланысты сыныппен қарым – қатынасты түзету – дамыту аясында топтық кеңес өткізу