Материалы за Март 2024 года » №21 ЖОББМ
Жамбылская область
Меркі ауданы білім бөлімінің
"№21 жалпы орта білім беретін мектебі"
отдела образования Кордайского района
Приемная
+7(72632) 2-51-28
Бухгалтерия
+7(72632) 2-51-28
Версия для
слабовидящих
» Материалы за Март 2024 года
Профилактика және психологиялық ағарту бағыты аясында                                                 «Мұғалім тұлғасының эмоциялық күйреуінің алдын алу» тақырыбында 	педагогикалық  ұжыммен жүргізілген коучинг
28
март
2024
Профилактика және психологиялық ағарту бағыты аясында
Профилактика және психологиялық ағарту бағыты аясында   «Мұғалім тұлғасының эмоциялық күйреуінің алдын алу» тақырыбында  педагогикалық  ұжыммен жүргізілген  коучинг  Тренинг мақсаты :мұғалімдердің эмоционалды көңіл-күйлерін көтеру  арқылы білім берудің мазмұнын жаңарту жағдайында педагогикалық-психологиялық  қолдау көрсету, өзіне деген сенімділіктерін арттыру «Сәлемдесу» жаттығуы   Психолог сөзі: Жылы жағымды сөз арқылы бастау, еркелету есімімен атау Керемет! Яғни өз есімдеріңізді еркелетіп
«Отбасы – жылулық ұясы»  «Бала  болашағы бүгінен басталады» «Ел болашағы – саналы ұрпақ»
21
март
2024
«Отбасы – жылулық ұясы» «Бала болашағы бүгінен басталады» «Ел
"Әр бала - жарық жұлдыз!" атты психологиялық кеңес беру айлығының барысында ақпан айының 21 күні "Отбасы – жылулық ұясы", "Ел болашағы – саналы ұрпақ" тақырыптарында  ата-аналарға семинар өткізілді.  Мақсаты: қазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ықпал етіп, ата-ана тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып, жағымды қарым-қатынас орнату Семинар барысында «Додокаэдр»әдісі  «Берннің 6 қалпағы» әдісі    «Жүректен жүрекке» тілектер мен караоке айтылды
Мектептегі тамақтандырудың сапасын  мониторинг жүргізу жөніндегі бракераж комиссиясының жұмысы туралы ақпарат
20
март
2024
Мектептегі тамақтандырудың сапасын мониторинг жүргізу жөніндегі
Тексеру барысында асхана іші жарық, санитариялық жағдайы ұйымдастырылған және тазалық сақталған. Мектеп асханасы қазіргі заманғы дизайнмен көркемделген «Дұрыс тамақтану» бұрышы  жасақталған.Тексеру барысында қол жуғыш құралдарында сабын, гигиеналық заттар түгел  болып шықты.   Күнделікті ас мәзірі   мектеп директорымен бекітіліп ауыстырылып тұрады. Білім алушыларға берілетін бір күндік ас мәзірінің  порциясының шығым мөлшері талапқа  сай.   Асханада ғы   дайын тағамға   мектеп мед бикесі  А.
5 сынып білім алушыларымен    «Өзін сезінуі, белсенділік, көңіл-күй»  Рогов әдістемес
19
март
2024
5 сынып білім алушыларымен «Өзін сезінуі, белсенділік, көңіл-күй»
Профилактика және психологиялық ағарту бағыты аясында 5 сынып білім алушыларымен   «Өзін сезінуі, белсенділік, көңіл-күй»   Рогов әдістемесі  жүргізілгендігі туралы                Мерзімі : 19 наурыз 2024жыл Әдістеме мақсаты: өзін сезінуі, белсенділігін, көңіл-күйін оперативті бағалау.     Қатысқандар : 5 «а, ә» сынып – 46 оқушы     Әдісі : әдістеме Барысы:  әдістеменің мәні зерттелінушіге көпдеңгейлі шкала бойынша өз жағдайын белгілеу және бұл шкала 3210123 индексінен тұрады. Бұл индекстер 30
«Мектеп оқушылары арасындағы ерте жүктіліктің алдын алу»
15
март
2024
«Мектеп оқушылары арасындағы ерте жүктіліктің алдын алу»
Профилактика және психологиялық ағарту жұмысы аясында  «Мектеп оқушылары арасындағы ерте жүктіліктің алдын алу»  тақырыбында 8-10 сынып қыздарымен тренинг өткізілгендігі туралы      Мақсаты: жасөспірім қыздардың арасындағы ерте жүктіліктің алдын алу, жандүниесіндегі сырларымен бөлісу, ашық әңгімелесу       Қатысқандар:  Жоспар: 1.  «Сәлемдесу» жаттығуы жүрек арқылы бір – біріне тілек тілеу 2.  «Эмоция құмырасы»  арт терапиялық жаттығу    3.  МАК әдістемесі 4.  «Таяқшалар» сергіту жаттығуы
"Ерте жүктіліктің алдын алу" қыздармен жұмыс
15
март
2024
"Ерте жүктіліктің алдын алу" қыздармен жұмыс
Профилактика және психологиялық ағарту жұмысы аясында «Мектеп оқушылары арасындағы ерте жүктіліктің алдын алу»  тақырыбында 8-10 сынып қыздарымен тренинг өткізілді     Мақсаты: жасөспірім қыздардың арасындағы ерте жүктіліктің алдын алу, жандүниесіндегі сырларымен бөлісу, ашық әңгімелесу       Қатысқандар:  Жоспар: 1.  «Сәлемдесу» жаттығуы жүрек арқылы бір – біріне тілек тілеу 2.  «Эмоция құмырасы»  арт терапиялық жаттығу    3.  МАК әдістемесі 4.  «Таяқшалар» сергіту жаттығуы Тренингтің
«Өз бетімен өмір сүре алатын тәуелсіз  бала тәрбиелеудіңт 6 жолы» кеңес беру
14
март
2024
«Өз бетімен өмір сүре алатын тәуелсіз бала тәрбиелеудіңт 6 жолы»
Консультация  беру бағыты бойынша «Өз бетімен өмір сүре алатын тәуелсіз  бала тәрбиелеудіңт 6 жолы» тақырыбы аясында ата – аналарға кеңес беру Мерзімі:  14  наурыз 2024жыл Әдісі:  жаднамалар тарату, кеңес беру Барысы: ата – аналар жиналысында, ата – аналар чаттарына психологиялық кеңестер тарату. Құрметті ата-аналар!  Бала тәрбиесі - ата-ана үшін күрделі де жауапты міндет. Жас шыбық иілгіш болса, жас адамда сондай жақсыға да, жаманға да бірдей бейім болатыны баршамызға мәлім. Сізге ұсынылып
TIMSS, PISA, PIRLS халықаралық зерттеулеріне, қорытынды аттестациялауға дайындаудың педагогикалық – психологиялық жолдары  Кеңес беру
13
март
2024
TIMSS, PISA, PIRLS халықаралық зерттеулеріне, қорытынды
TIMSS, PISA, PIRLS халықаралық зерттеулеріне, қорытынды аттестациялауға дайындаудың педагогикалық – психологиялық жолдары   Кеңес беру Қатысқандар: ата – аналар  Әдісі: кеңес беру Жауапты: мектеп психологтары      Барысы: жалпы PISA, PIRLS, TIMSS, ICILS, ICCS зерттеулерінің тапсырмаларын құрастыру, экспертиза жасау және бағалау бойынша практикалық дағдылар мен біліктерді игере алуы,  орта білім беру саласындағы халықаралық мониторингтік салыстырмалы түрде күнделікті өмірдегі жағдайларды
Көктемгі психологиялық денсаулықты нығайту  айлығы барысындағы диагностикалау жұмысы
13
март
2024
Көктемгі психологиялық денсаулықты нығайту айлығы барысындағы
2023 – 2024 оқу жылының наурыз - сәуір айында жасөспірімдер арасында аутодеструктивті мінез – құлықтың, келеңсіз оқиғалардың алдын алу бойынша кектемгі айлығының жоспарына сәйкес 9 – 11 сынып білім алушыларымен жүргізілген «Мазасыздық ағашы» арт-терапиялық диагностикасына анықтама  Қатысқан білім алушылар саны: 9 – 11 сынып Мақсаты: жағымсыз сезімдерді бейнелеу, эмоциялардың, оқиғалардың және көзқарастардың байланысын қадағалау  Нәтижесінде:  № Сыныбы Қатысқан саны Қорытынды Уайым, физикалық