«Мен жарқын болашақты таңдаймын» энерджайзер-тренинг » №21 ЖОББМ
Жамбыл облысы
Меркі ауданы білім бөлімінің
"№21 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72632) 2-51-28
Есепші бөлімі:
+7(72632) 2-51-28
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » «Мен жарқын болашақты таңдаймын» энерджайзер-тренинг
14
апрель
2023

«Мен жарқын болашақты таңдаймын» энерджайзер-тренинг

Облыстық семинарда «Мен жарқын болашақты таңдаймын» энерджайзер-тренинг өткізді.
Энерджайзер – тренинг мақсаты: тәжірибе арқылы адам бойындағы эмоцияларды, сезімдерді, мәселелерді және көзқарастарды байланыстыра отырып, қадағалауды үйрену
Жоспар:
 1. Релаксация «Жылулық сыйлайық»
 2. «Мазасыздық ағашы» арт – терапиялық жаттығуы
 3  «Стакан»  әдісі
 4. Флешмоб «Өмірге күлімде сен оған керексің!»

Релаксация «Жылулық сыйлайық»  (3 минут)
Мақсаты: қатысушылар арасында мейірімділік, жылулық сезімін ояту
    Нұсқау: барлық қатысушыларға орнынан тұрып бір – біріне күлімсіреп қарап, құшақ жаю.   Оң жағындағы әріптесімен, сол жағындағы әріптесімен іс – әрекетті қайталау. 
«Мазасыздық  ағашы» арт – терапиялық жаттығуы (10 минут)
Мақсаты: жағымсыз сезімдерді бейнелеу.   Эмоциялардың, оқиғалардың және көзқарастардың байланысын қадағалау.  
Нұсқау: 1. Қазіргі күйіңіз туралы ойланыңыз.  Мазасыздық тудыратын тәжірибелер мен жағдайларға назар аудара отырып, өзіңіздің ішіңізге «қарауға» тырысыңыз.  Оған ұқсайтын ағаштың суретін сал.  Оның әдемі болуы да, көркем болуы да міндетті емес.   Төмендегі нұсқауларға сәйкес сызбаға салыңыз. Олар ағаштың бұтақтарында, діңінде, жапырақтарында көрінсін.
 2. Жапырақтары: белгілері мен жанама әсерлерін салыңыз.  Қазіргі уақытта нені уайымдап жүрсіз?  Физикалық проблемалар бар ма (дене ауруы)?  Жапырақтарға кез келген айқын, нақты қиындықтарды жазыңыз.  Мысалы: «артық салмақ», «арқа ауруы», «күш қуаттың таусылуы».  Мұнда не жазу керектігін анықтаудың ең жақсы жолы - жиі шағымданатын нәрсені есте сақтау.   Біреу: «Саған не болды?» деп сұрағанда – көбінесе не деп жауап бересіз?
 3. Бұтақтары: Эмоциялар.  Сіз қандай эмоцияларды сезінесіз?  Таңертең оянғанда өзіңізді қалай сезінесіз?  Сіз жатарда не сезінесіз?  Өткен күн туралы ойланыңыз және сізге келген барлық жағымсыз эмоцияларды есіңізге түсіріңіз
 4. Діңгегі (ствол): Оқиғалар.  Өткен және қазіргі уақыттағы қандай оқиғалар сіз үшін  әлі де тірі?  Өткен аптада қандай оқиғалар стресс көзіне айналды?  Жыл?  Он жылдық?   Ағашқа ең маңызды болып көрінетіндер туралы жазыңыз 
 5. Тамыры: мүмкіндіктерді шектеу.  Жалпы өмір туралы және жеке өміріңізге қатысты қандай шектеулер бар?  Бұл ағаш солардың қайсысына ұсталып тұр? Қаражатқа ма?   Қарым-қатынастарға ма?  Сіздің өзіңізге ме?  Бұл сұрақтардың барлығына қазір жауап бере алмау қалыпты жағдай, өйткені олар өзіңізді терең зерттеуді талап етеді.  Бұған келесі сұрақтар көмектеседі:
- Мен өзім туралы нені дұрыс деп санаймын? 
-  Менің ойымша, әлемдегі шынайылық не?  Ақша ма?
 - Қарым-қатынастар ма?  Әлде өзіңізге ме?  Дәл қазіргі сәтте ойыңызға не келеді соны жазыңыз.
 6. Ағашпен жұмысты аяқтағаннан кейін, оған мұқият қараңыз - бұл сіздің қазіргі қиындықтарыңыздың қысқаша мазмұны.  Ағаштың қай бөлігі ерекше бейнеленген?  Олар сіздің өміріңізде нені білдіреді?  Сіз ойларыңыз қысқаша  эссе түрінде жазып немесе ағаш туралы әңгіме құрастыра аласыз.
«Стакан» әдісі (3минут)
Мақсаты: бойдағы үрей, мазасыздық, агрессияны шығару
Нұсқау: әрбір қатысушыларға бір реттік пайдаланылатын стакандар таратылады. Әр қатысушы стаканды қолына алып, бойындағы жағымсыз ойларды, мазасыздықты шығара отырып, қолға күш түсіріп, стаканды барынша мыжиды. Мыжылған стаканды қайта қалпына келтіру нұсқаулығы беріледі. Әрбір қатысушы өз сезімімен бөліседі. 
Флешмоб «Өмірге күлімде сен оған керексің!» (3минут)
Мақсаты: қатысушыларға мотивациялық көңіл – күй сыйлау.
Нұсқау: алдын ала әр қатысушыға мотивациялық сөйлемдер жиынтығы бар парақшалар  таратылады.   Қатысушылардың мақсаты сол парақшаларды жоғары көтеріп, барынша ұрандатып, дауыстап  айтады.