Психологиялық қызмет » Страница 2 » №21 ЖОББМ
Жамбыл облысы
Меркі ауданы білім бөлімінің
"№21 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72632) 2-51-28
Есепші бөлімі:
+7(72632) 2-51-28
Нашар көрушілер
нұсқасы
Ата - аналарға жаднама
30
октябрь
2024
Ата - аналарға жаднама
Ата - аналарға мектеп психологтары тарапынан жаднама таратылды.
Білім беру процесіне қатысушылардың және басқа респонденттердің сауалнамасы 4, 9 сынып оқушылар
21
октябрь
2024
Білім беру процесіне қатысушылардың және басқа респонденттердің
4 –сынып білім алушыларынан  алынған сауалнама қорытындысы  Мерзімі:  21 қазан  айы 2024 жыл Контингенттер:  4 сыныптар     Қатысқандар саны: 79  оқушы Білім алушыларға 16 сұрақтан тұратын 4 жауап нұсқасы бар сауалнама ұсынылды. Ұсынылатын білім беру қызметтеріне қанағататану деңгейін анықтау бойынша білім беру процессіне қатысушылардың сауалнамасының нәтижелерін талдау: Реті Сауалнама сұрақтары  Сандық көрсеткіш Сапалық көрсеткіш,  % 1 Мен өз мектебімде оқуға қызығамын  Толық келісемін 50 63%
«Қазіргі заман бойжеткенінің келбеті қандай болу керек?» жүргізілген сауалнама
17
октябрь
2024
«Қазіргі заман бойжеткенінің келбеті қандай болу керек?» жүргізілген
Мерзімі:  17 қазан 2024 ж Мақсаты:  бойжеткендерге қойылатын сыртқы және ішкі келбет, мінез-құлық, білім, хобби сияқты қасиеттерге деген көзқарасын анықтауға көмектесу Қатысқандар : 9-10 сынып  – 25 қыз Жүргізілу барысы : қыздарға 10 сұрақтан тұратын сауалнама ұсынылды Нәтижесінде :  № Сауалнама мәтіні Сандық көрсеткіш Сапалық көрсеткіш 1 Сыртқы келбет •Қазіргі заман бойжеткені қандай сыртқы келбетті болуы керек деп ойлайсың? a) Табиғи, өз стилін ұстанатын 24 96% b) Заманауи сәнге сай киінетін
Ұсынылатын білім беру қызметтеріне қанағататану деңгейін анықтау бойынша білім беру процессіне қатысушы педагогтердің  сауалнамасының нәтижелерін талдау
09
октябрь
2024
Ұсынылатын білім беру қызметтеріне қанағататану деңгейін анықтау
Мектептің 4,9 сынып педагогтері Мерзімі: 9 қазан  айы   2024 жыл Мектептің 4-9 сынып пән мұғалімдерінің саны-23  және сынып жетекшілерінің  саны –8. Барлығы: 31 Жауап берген респонденттердің пайызы – 100% Ұсынылатын білім беру қызметтеріне қанағататану деңгейін анықтау бойынша білім беру процессіне қатысушы педагогтердің  сауалнамасының нәтижелерін талдау: Реті Сауалнама сұрақтары  Сандық көрсеткіш Сапалық көрсеткіш,  % 1 Мен осы мектепте жұмыс істегенімді мақтан тұтамын Толық келісемін 20 64 %
Мектептің 4,9 сынып ата – аналарымен өткізілген сауалнама талдауы
07
октябрь
2024
Мектептің 4,9 сынып ата – аналарымен өткізілген сауалнама талдауы
Мектептің 4,9 сынып ата – аналары  Мерзімі: 7 қазан  айы   2024 жыл Мектептің 4 - сынып оқушыларының ата-аналарының саны – 77 Жауап берген респонденттердің пайызы – 100 % Ұсынылатын білім беру қызметтеріне қанағататану деңгейін анықтау бойынша білім беру процессіне қатысушы ата - аналардың  сауалнамасының нәтижелерін талдау: Реті Сауалнама сұрақтары  Сандық көрсеткіш Сапалық көрсеткіш,  % 1 Менің балам мектепке қуана барады Толық келісемін 62 78 % Келісемін 17 22% Келіспеймін Толық келіспеймін
5  «а, ә » сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін анықтау мақсатында жүргізілген  «Қобалжу шкаласы» әдістемесі
16
сентябрь
2024
5 «а, ә » сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін анықтау
5  «а, ә » сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін анықтау мақсатында жүргізілген «Қобалжу шкаласы» әдістемесінің анықтамасы (Кондаштың « Әлеуметті – жағдайлы қобалжу шкаласы» бойынша) Мерзімі:   16  қыркүйек 2024  жыл    Жалпы оқушы саны: 43 оқушы        Қатысқан оқушы саны: 41оқушы Жауапты: мектеп психологы А. С. Назаркулова Нұсқау: келесі келтірілген жағдайлармен өміріңізде жиі кездесесіз, кейбір жағдайлар сіз үшін жағымды болса, кейбірі жағымсыз, қобалжу, қорқыныш тудыруы мүмкін.  Егер
6-8  сынып оқушыларымен  Сирса мазасыздық шкаласы тесті жүргізілгендігі туралы
09
сентябрь
2024
6-8 сынып оқушыларымен Сирса мазасыздық шкаласы тесті
№21 ЖОББМ 6-8  сынып оқушыларымен  Сирса мазасыздық шкаласы тесті жүргізілгендігі туралы  анықтама  Күні: 9 қыркүйек 2024 ж Мақсаты: білім алушылардың бойындағы мазасыздық деңгейін  анықтау. Әдісі :   Сирса мазасыздық шкаласы Жауапты:  мектеп психологы: А.С. Назаркулова Қатысқан сыныптар: 6 «а,ә» сынып – 44 оқушы 7 «а, ә» сынып – 41 оқушы 8 «а, ә, б» сынып – 52 оқушы Қатысқан оқушылар саны:  137 оқушы Барысы : оқушылар бойындағы мазасыздығын  анықтау.  Бағалау қорытындысы: 1. 20 баллға дейін —
4 сынып оқушыларының орта буындағы оқуға дайындық деңгейін анықтау
16
апрель
2024
4 сынып оқушыларының орта буындағы оқуға дайындық деңгейін анықтау
      4 сынып оқушыларының орта буындағы оқуға дайындық деңгейін анықтау мақсатында диагностикалау жұмыстары жүргізілді Мерзімі: 16 сәуір 2024 ж Мақсаты: орта буынға өтуге дайындық дәрежесін бағалау; балалардың мектепке деген көзқарастары; оқушылардың жеке бастарының бір - бірімен қатынас жүйесіндегі жағдайлары, ұйымшылдықтары; өзін-өзі бағалауы, ынтасы, қызығушылығы, үрей деңгейі; оқу ісінің бірқатар компоненттері. Қатысқандар: 4 «а, ә» сынып оқушылары 43 Жауапты: мектеп психологы: Назаркулова
9-11 сынып қыздарымен «Жыныстық тәрбие» тақырыбында жүргізілген сауалнама
12
апрель
2024
9-11 сынып қыздарымен «Жыныстық тәрбие» тақырыбында жүргізілген
Психопрофилактика және психологиялық ағарту жұмысы  негізінде 9-11 сынып қыздарымен «Жыныстық тәрбие» тақырыбында жүргізілген сауалнаманың анықтамасы Мерзімі: 12 сәуір 2024 ж Қатысқандар: 9 сынып – 12 қыз 10 сынып – 17 қыз 11 сынып – 12 қыз Жалпы қатысқан қыздар саны: 41 Жауапты: мектеп психологы Әдісі: сауалнама Мақсаты: ерте жүктіліктің алдын алу Жүргізілу барысы: қыздарға 9 сұрақтан тұратын сауалнама ұсынылып, анонимді түрде өткізілді. Қорытынды: жасөспірім  қыздармен   жыныстық тәрбие
Профилактика және психологиялық ағарту бағыты аясында                                                 «Мұғалім тұлғасының эмоциялық күйреуінің алдын алу» тақырыбында 	педагогикалық  ұжыммен жүргізілген коучинг
28
март
2024
Профилактика және психологиялық ағарту бағыты аясында
Профилактика және психологиялық ағарту бағыты аясында   «Мұғалім тұлғасының эмоциялық күйреуінің алдын алу» тақырыбында  педагогикалық  ұжыммен жүргізілген  коучинг  Тренинг мақсаты :мұғалімдердің эмоционалды көңіл-күйлерін көтеру  арқылы білім берудің мазмұнын жаңарту жағдайында педагогикалық-психологиялық  қолдау көрсету, өзіне деген сенімділіктерін арттыру «Сәлемдесу» жаттығуы   Психолог сөзі: Жылы жағымды сөз арқылы бастау, еркелету есімімен атау Керемет! Яғни өз есімдеріңізді еркелетіп